Toon posts:

crt scherper das TFT o_O

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat een crt monitor scherper en beter beeld gaf dan een TFT monitor.

Al weet ik bijna 100% dat dit een leugen is vraag ik het toch maar voor de zekerheid aan de tweakers heiro :)

(Btw die gast zei ook dat DVD op een monitor/pc er velen malen beter uitzag als op een losse dvd speler.)

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Een ferrari is sneller dan een porche
Dat is net zo'n achterlijke opmerking als wat diegene zei

Het is natuurlijk volledig afhankelijk van het model. CRT en TFT zijn 2 verschillende technieken, en ze kunnen allebei zorgen voor scherp of vaag beeld

[ Voor 4% gewijzigd door BezurK op 18-07-2003 13:38 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

afhankelijk natuurlijk van welke crt.. hoe lager de dotpitch, hoe scherper het beeld. lijkt me niet helemaal leugen, zou in theorie kennen denk ik. (0.17 bestaat?)

mbt tv/monitor, klopt en logisch. Je tv "blurt" het beeld enorm en past evt nodig de reso aan (dvd is toch 768/3nogwat?), pc zit meestal rond die reso, dus hoeft geen vergroot/kleining te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
KarreMania schreef op 18 July 2003 @ 13:39:
afhankelijk natuurlijk van welke crt.. hoe lager de dotpitch, hoe scherper het beeld. lijkt me niet helemaal leugen, zou in theorie kennen denk ik. (0.17 bestaat?)

mbt tv/monitor, klopt en logisch. Je tv "blurt" het beeld enorm en past evt nodig de reso aan (dvd is toch 768/3nogwat?), pc zit meestal rond die reso, dus hoeft geen vergroot/kleining te doen.
Kijk dan maar eens met een vergulde scart kabel ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 13:48:
[...]

Kijk dan maar eens met een vergulde scart kabel ;)
dan nog hoor.. simpele, gooi je buro blad maar eens op je tv.. gewoon 640x480, verschil zie je gemakkelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Anders ga je ff een TFT in een winkel bekijken... Anyway, hier is genoeg over te vinden met de search maar zelf ergens even kijken is natuurlijk het beste :) Spoiler: zet een fatsoenlijke CRT en TFT naast elkaar en de TFT geeft scherper beeld.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.