Ok, dit is dan het begin van mijn casemod.
heb er een raampje ingebouwd, en de fan heb ik zelf gespoten. Was nog aardig wat werk ook, maar leuk. De fan is met fluorserend verf gespoten. er Ekomt nog een UV cathode in...dus daar had ik over nagedacht. Aan de voorkant, die je niet goed op de foto's ziet, heb ik 2 lichtgevende fans achter het gaasje eronder, ziet er wel strak uit.
Op de brander heb ik zo'n front bezel op geplaatst van coolermaster...staat wat mooier. Het HDD lampje is rood. eerst was deze oranje...dat vond ik dus niet zo geweldig.
Goed vertel maar wat je er van vindt, en wat er beter gedaan kan worden of wat er nog aan kan worden toegevoegd. Wat ik vooral wil, is iets naast het raampje want daar heb ik nog zo veel ruimte over. Ik heb er lang over nagedacht wat er kan komen, maar kan er maar niet uit komen. hopelijk komen jullie tot een idee!
Casemod informatie:
CPU: Pentium 4, 2.8Mhz, 800FSB
Moederbord: Asus P4P800
Geheugen: 1024 MB 3200 cat 2.5 ( Xenon prut )
Videokaart: Hercules 9800 Pro 128 MB
Harddisk(s): Western Digital 120GB en 200 GB
Koeling: 2 Fans voor, 1 achter en 1 boven die uit staat
Kast: Cooler Master Midi Tower 220 MX
Monitor: Samsung TFT 181T 18,1"
Desktop: Logitech Cordless MX
Speakers: Logitech Z-560
Brander: Aopen 52x24x32
plaatjes:

heb er een raampje ingebouwd, en de fan heb ik zelf gespoten. Was nog aardig wat werk ook, maar leuk. De fan is met fluorserend verf gespoten. er Ekomt nog een UV cathode in...dus daar had ik over nagedacht. Aan de voorkant, die je niet goed op de foto's ziet, heb ik 2 lichtgevende fans achter het gaasje eronder, ziet er wel strak uit.
Op de brander heb ik zo'n front bezel op geplaatst van coolermaster...staat wat mooier. Het HDD lampje is rood. eerst was deze oranje...dat vond ik dus niet zo geweldig.
Goed vertel maar wat je er van vindt, en wat er beter gedaan kan worden of wat er nog aan kan worden toegevoegd. Wat ik vooral wil, is iets naast het raampje want daar heb ik nog zo veel ruimte over. Ik heb er lang over nagedacht wat er kan komen, maar kan er maar niet uit komen. hopelijk komen jullie tot een idee!
Casemod informatie:
CPU: Pentium 4, 2.8Mhz, 800FSB
Moederbord: Asus P4P800
Geheugen: 1024 MB 3200 cat 2.5 ( Xenon prut )
Videokaart: Hercules 9800 Pro 128 MB
Harddisk(s): Western Digital 120GB en 200 GB
Koeling: 2 Fans voor, 1 achter en 1 boven die uit staat
Kast: Cooler Master Midi Tower 220 MX
Monitor: Samsung TFT 181T 18,1"
Desktop: Logitech Cordless MX
Speakers: Logitech Z-560
Brander: Aopen 52x24x32
plaatjes: