Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Behuizing] Waar haal ik een Alienware kast.

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op het moment aan het shoppen voor een nieuwe kast en ik kwam deze tegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.switch-internetsolutions.nl/behuizing.jpg

En ik dacht, 'die moet ik hebben'.

Maar waar haal ik die dingen, op de website van Alienware zelf kun je alleen een COMPLEET systeem kopen(geen intresse dus)

en de Pricewatch heeft hem zo te zien ook niet. En om het verhaal dan nog erger te maken leverde de search me ook niet veel waardevolle informatie op.

Dus, waar haalt de tweakert deze kast.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

kan je niet helpen met waar he m kan halen maar jezus wat een brute kast, ik ga eens heftig zoeken! Die wil ik ook!
MIAMI, March 25, 2003 – Alienware, the leading manufacturer of high-performance computer desktop and mobile systems, has taken an unprecedented leap forward with the launch of a new case design for its award-winning desktop systems. Maintaining its position at the forefront of the industry and continuing a strong tradition of innovation, Alienware is the first specialty system builder to offer an exclusive PC case of its own design.
helemaal eigen ontwerp dus :(

[ Voor 69% gewijzigd door Pietert op 18-07-2003 13:16 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 12:10
hee ik zoek er ook een kast :)

dus ik bookmark dit ook maar even ;)

Verwijderd

Topicstarter
VageGast schreef op 18 juli 2003 @ 13:11:
kan je niet helpen met waar he m kan halen maar jezus wat een brute kast, ik ga eens heftig zoeken! Die wil ik ook!

[...]

helemaal eigen ontwerp dus :(
Dat stuk tekst had ik dus nog niet gevonden, als dat zo is dan is dat FLINK balen.

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

heb ze maar een mail gestuurd waarin ik een half uur complimentjes geef en daarna vraag of ie ook los wordt verkocht. Maar ik betwijfel aangezien ze de bekabeling, voeding en koeling van de videokaart er helemaal in verwerkt hebben. Nu maar hopen op een positief antwoord!

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 11:46

King

War. War never changes.

Wauw, ik vind deze kast dus echt heel erg mooi! Vooral die zwarte en groene uitvoering.
Ze leveren ook het toetsenbord en de muis mee in dezelfde kleur, dus ik ben benieuwd of je behalve de kasten ook de andere onderdelen los kan kopen...

@ VageGast: Hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd :)

Verwijderd

Topicstarter
VageGast schreef op 18 July 2003 @ 13:22:
heb ze maar een mail gestuurd waarin ik een half uur complimentjes geef en daarna vraag of ie ook los wordt verkocht. Maar ik betwijfel aangezien ze de bekabeling, voeding en koeling van de videokaart er helemaal in verwerkt hebben. Nu maar hopen op een positief antwoord!
Ik was ook bezig met een e-mail, die ondertussen ook al verstuurd is.

Wellicht kunnen we die mensen overhalen, het is immers een bedrijf - en omzet is en blijft voor dat soort mensen altijd omzet(ik kan het weten, ik werk voor een dergelijk bedrijf).

Al zit er maar 1% marge op, het is en blijft keihard winst :).

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Eerdere pogingen zijn niet ver gekomen
Alienware lanceert Predator Case./

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
deze kasten waren idd voor zover er toen (en nu) bekend was niet los te koop ;(

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

misschien niet echt een oplossing maar je kan ook gewoon het goedkoopste systeem met die kast kopen en de rest van de hardware doorverkopen of zelf een nuttig doeleinde voor vinden.

ik zie net dat dat met een zo'n 1300 dollar niet echt een optie is

[ Voor 17% gewijzigd door snooze op 19-07-2003 00:34 ]

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Geef mij maar een goeie Chieftech, kan je tenminste zelf nog wat aan doen...

Verwijderd

alienware is toch gewoon een chieftech kast, maar dan in een ander jassie. of niet soms?? afgezien van wat leuke video cooling en cable houders

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 02:33 ]

Verwijderd

wow dat is pas een mooi kast,
*bookmarkt*
zou die los moeten gaan kosten eigenlijks? :P tegen de 200 euri wel gok ik?

Verwijderd

Topicstarter
de Alienware kasten zijn inderdaad in basis Chieftech kasten met een andere look - die look is speciaal voor Alienware ontworpen.

Ik heb al wel een response gehad van Alienware waarin werdt gezegd dat het aantal aanvragen voor die losse kast zo verschikkelijk hoog was dat ze er over denken om ze los te gaan verkopen(inclusief voeding).

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

De vraag staat bovenin hun FAQ:
Can I purchase an Alienware® case separately?

Alienware® does not currently sell cases separately. In addition, the Alienware® case, logo and bezel are exclusive products of Alienware® Corporation. Use of these or images of these products are forbidden without the expressed consent of Alienware® Corporation

Who is John Galt?

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11 16:55

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 15:30:
de Alienware kasten zijn inderdaad in basis Chieftech kasten met een andere look - die look is speciaal voor Alienware ontworpen.

Ik heb al wel een response gehad van Alienware waarin werdt gezegd dat het aantal aanvragen voor die losse kast zo verschikkelijk hoog was dat ze er over denken om ze los te gaan verkopen(inclusief voeding).
hmm, als apple dat nu ook doet, die hebben denk ik ook al vaak de vraag gehad of ze de G4 en de G5 Towers ook los verkopen......... :Y)

www.triathlete.nl

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:42
Heb zelf ook een tijd gezocht naar deze kast, toen heb ik me toch maar een Chieftec gekocht, en deze bevalt ook prima.

Denk niet dat deze kasten los te koop zijn..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ask talin die heeft een alienware toetsenboard / muis :P erg mooi maar erg duur :|

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Deze kasten zijn te phat!

Alleen Alienware zou dom zijn om ze te los te verkopen, want nu moet je een heel Alienware systeem aanschaffen om zo'n kast te bemachtigen. Nou zal er ook wel wat winst zitten op een kast, maar op een prefab-systeem kan je 'installatie' kosten etc rekenen. Want geef nou zelf toe, als je zo een kast los koopt, bestel je zelf wel je losse spul d.m.v pricewatch, en klust je eigen bak in elkaar.

Vin deze chieftec kasten ook wel dope:

Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.nl/what_s_new/color_family-H.jpg

Zeker zo bij elkaar, kun je leuk gekleurd renderfarmpje maken :+

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 21:48

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind zo ie zo dat er te weinig designkasten te krijgen zijn, zeker nu heel veel mensen de PC in de huiskamer hebben staan. Toch vreemd aangezien het de laatste jaren voor veel audio-video-hi-fi-producenten gewoon is de nadruk op design te leggen. Die Chieftech's vind ik niet eens zo mooi. Ik heb ze zien staan en ze zijn wel aardig, maar om nou te zeggen dat ze erg mooi vormgegeven zijn..Nee dus. Vind die front er te plastic-achtig uitzien. Ik heb zelf de Antec Sonata besteld, welke ik opzich wel mooi vind. Alleen jammer dat de vormgeving een beetje gewoontjes is. Gelukkig maakt de zwarte pianolak veel goed en hij schijnt lekker stil te zijn. Nu maar afwachten....

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• t3q
  • Laatst online: 28-11 13:44

t3q

Say yes to teq

Ik wil dus ook zo'n kast!

Life goes as it goes.

Verwijderd

Persoonlijk vind ik dat soldam ook mooie kasten maakt: www.soldam.com

Afbeeldingslocatie: http://www.soldam.com/case/prism2/images/black.jpg

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:11

talin

ES-MA

ReseTTim schreef op 21 July 2003 @ 10:17:
ask talin die heeft een alienware toetsenboard / muis :P erg mooi maar erg duur :|
klopt , ik heb ze al eens gebeld , omdat ik op zoek was naar een chieftech-kleur-blauw toetsenbord en muis .

heb toen meteen maar gevraagd of ze die kast los verkochten , nee dus .

bestellen daar is aan de dure kant ( understatement ) ik heb daar ramplank en muis gekocht in kleur van me kast + shipping and handeling , was ong. 160 euro kwijt voordat ik et in huis had ( als je maar gestoord genoeg bent ) maar dan heb je wel kwaliteit en spuitwerk waar je U tegen zegd .
( + je krijgt een gartis T-shirt , en daar deed ik et eigenlijk voor ;) )

en een hele rompslomp met bestellen , ik d8 : makkelijk met VISA te bestellen , bellen ze je thuis om alle gegevens te bevestigen .

maar ik hou het in de gaten als ze die kast los gaan verkopen .
krijg om de 2 weken wel een mailtje met nieuwe producten en nieuws van alienware.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Ik vind zo ie zo dat er te weinig designkasten te krijgen zijn,
Je moet natuurlijk wel zoeken en niet gaan leuren bij je lokale PC-shop.

www.colorcase.be heeft een hoop mooie kasten tegen een redelijke prijs.

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1