Toon posts:

apparaat werkt normaal niet, in veilige modus wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mn broertje was gister aan t computeren toen deze vast liep. nu werkt de netwerkkaart niet meer omdat er in apparaatbeheer een uitroeptekentje staat bij de pakket-planner van de netwerkkaart.

Ik heb geprobeerd deze te verwijderen maar de computer zegt dat die nodig is voor het starten van de pc.

start ik op in de veilige modus dan geeft dit apparaat geen uitroepteken meer aan, maar kan ik het evengoed niet meer verwijderen.

ook heb ik al geprobeerd de netwerkkaart in een ander pci-slot opnieuw te installeren maar ook dat helpt niet.

hoe krijg ik dit weer werkend, want nu zit iedereen hier in huis (behalve ik :) ) zonder internet.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

> WOS :P ;)

Ik zou als ik jou was kijken wat er gebeurt wanneer je de NIC er helemaal uithaalt. Dan softwarematig verwijderen en daarna opnieuw installen.

[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 18-07-2003 13:01 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
heb k ook geprobeert, srry had k erbij moeten zetten. dan blijft de pakket-planner met het uitroepteken staan.

ik draai btw win xp en dit is de enige netwerkkaart die erin zit.

Verwijderd

Kijk anders ff of je NIC een IRQ deelt met een ander apparaat, dit kan namelijk ook wel es problemen opleveren.

En idd wat GolbeZeromus al zei haal je NIC es uit het slot en frot hem in een andere dan zal het probleem waarschijnlijk opgelost zijn.

Verwijderd

Topicstarter
helaas, volgens mij had ik ook gezegd dat ik dat al geprobeerd had.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Al inde bootlog.txt gekeken naar de laatste regel's

Hier in staat nl. wat er de voorgaande boot is geladen/geladen word. De laatst geladen driver is meestal de boosdoener.

Hernoem deze driver ff en probeer nu weer eens een normale boot.

Grutte Pier fansels

Pagina: 1