Toon posts:

HP940 Print achtergrond van foto niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 940, alleen heb ik hier een probleem mee.
Ik wou laatst een foto uit printen maar dit ging niet helemaal goed.
O de foto staan een aantal mensen aan tafel. De mensen aan de tafel worden wel goed uitgeprint alleen de rest rond de mensen doet hij niet goed.
Het is een vlekkering groen/blauw stuk. Ik heb meerdere foto's geprobeert maar ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Ik snap er echt niks van hoe hij dit nou kan doen :? :?
Weet iemand hier een oplossing voor ???

Verwijderd

even de cardridge kleur eruit halen , keukenrol er tegen houden en kijken of je nog al je kleuren krijgt zo ja dan is er in de print een aansturing fout dan heb je een prob doe ze niet de 3 kleuren geven dan even schoonvegen en je probleem opgelost maar kan ook aan je papier liggen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 20:52:
even de cardridge kleur eruit halen , keukenrol er tegen houden en kijken of je nog al je kleuren krijgt zo ja dan is er in de print een aansturing fout dan heb je een prob doe ze niet de 3 kleuren geven dan even schoonvegen en je probleem opgelost maar kan ook aan je papier liggen
De cardridges zijn al schoongemaakt maar wat het is:
de personen komen er wel goed op maar de rest niet dus aan de kleuren kan het niet liggen.

Verwijderd

Ik heb zelf een 970 en 990 hier staan om op foto kwaliteit te kunnen afdrukken, en ik merk idd dat de donkere inkt op de achtergrond hier nog wel eens last van heeft. Ik gebruik speciaal fotopapier van de fotovakman, en zet de kwaliteit van afdrukken op middelmatig.
De kwaliteit van het papier compenseert dan voor de kwaliteit, en de inkt kom er nu niet dik op te liggen. Je bespaart er dus toch al zo'n dure HP inkt mee.

Ik heb het nog nooit met groen/blauw gehad, maar misschien heb je er wat aan...