Gezocht: LAN locatie met internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik kwam in de search op veel verschillende hoeken van GoT meldingen tegen van LAN parties maar de meeste uit SGD. Dus vandaar.

Mijn vraag is het volgende:

Ik ben bezig met het organiseren van een internet game event (wat maakt ff niet uit). Omdat we internationale aanmeldingen verwachten (in ieder geval USA, Scandinavië, UK, Benelux) is het kostentechnisch voor de deelnemers niet handig om hiervoor een LAN te organiseren. Dus speelt het geheel zich op internet af.

We zouden het echter wel gezellig vinden om in ieder geval met alle Benelux (+ evt. Duitse) deelnemers op 1 locatie te zitten. Ik heb echter flink wat moeite om een LAN locatie te vinden waar ook een beetje redelijke internetverbinding aanwezig is die de aanwezigen kunnen delen om bij de gameserver te komen.

Wie heeft er ideeën ?

Ik zag dat ergens dat er wel eens iets op de Hogeschool Rotterdam is georganiseerd en dat men dus meteen de 100Mbit lijn daar kon gebruiken. Meer alternatieven in die richting zoek ik dus.

Verwijderd

kijk eens rond op lan-party sites.

maar als ik je een tip mag geven: al die zakelijke congrescentra staan van vrijdag t/m dinsdag errug leeg, en als je belooft dat je het netjes houdt mag je daar meestal wel tegen kostprijs (en een leuk cadeautje natuurlijk) gebruik maken van de faciliteiten+inet verbinding.

ik weet dat het niet top is, maar het is iig ontzettend goedkoop. loop gewoon eens binnen bij dorint/vd valk/etc

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Pubbert

random gestoord

www.gameparty.net

vind je er (in nederland iig) genoeg.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dond3r schreef op 18 July 2003 @ 12:32:
www.gameparty.net

vind je er (in nederland iig) genoeg.
Dan ben ik scheel. Het enige dat ik daar vind is lanparties maar geen locatie die roept: "kom bij mij, ik heb een internetverbinding"

Nou zou dat laatste wel errug makkelijk zijn maar bij Gameparty kom ik er dus niet helemaal uit

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:01
Maar als je benelux deelnemers en mensen buiten de benelux verwacht, zou je eerder in de regio van utrecht moeten gaan zoeken.

Misschien bij een bedrijf te kunnen regelen, er staan veel bedrijvengebouwen te huur, maar ik weet niet of je er een heel dag in mag 'feesten' :).

[ Voor 5% gewijzigd door Termi op 19-07-2003 17:50 ]

Verwijderd

Time2Surf (Utrecht)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 18:51 ]

Pagina: 1