Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] The Black Machine

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 07:24
Hier nogmaals mijn case mod.

ik heb deze een tijd geleden gepost

"ik heb de led's van mn dvd, cd-rw en floppy drive vervangen voor blauwe. (helaas geen foto's van).
Ook de standaard koeler van mn TI4600 moest er aan geloven en werdt vervangen door een Zalman 80A-Hp. (weg die herrie);)

Na een weekje tips & tricks zoeken op GOT heb ik het zijpaneel van mijn kast afgeplakt met doorzichtig tape, en een boormachine maar in mn kast gezet, zodat de decoupeerzaag zijn weg kon banen door het metaal van mn zijpaneel.})

Hierna heb ik met een fijne vijl de bramen (die er bijna niet op zaten door het af plakken) er af gevijlt. over de randen van mn raam heb ik poster lijsten geschoven. en aan de binnen kant van mn zijpaneel een dun strookje
dubbelzijdig plakband geplakt, waar ik het plexiglas op kon plakken.

Om het geheel af te maken heb ik een rood/blauwe ccfl verticaal vlak bij het raam bevestigd, mijn standaard case fans vervangen voor rood/blauwe led fan's,

de standaard ide kabels vervangen voor rounded kabels, en mn power kabels bij elkaar gebonden.
".

maar is nu af.

hier onder is een link naar mn site waar mijn pc staat, incl. specs. mods. en meer foto's

ik hoor graag wat jullie van mijn pc vinden

Black Machine pagina

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nijsj/pics/2.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Hedster op 18-07-2003 12:04 ]

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Net kastje, alleen denk ik dat je openingspost ietwat mager gevonden gaat worden door de mods ;) Kortom meer Pics, een betere beschrijving wat je nu precies gedaan hebt, specs en de hele reutemeteut :) Just suggesting btw!

..::System Specs::..

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:05
Wat heb je allemaal gemod nu? Ik heb het idee als ik op je site kijkt dat je alleen zelf een window hebt gemaakt en de rest gekocht in de winkel.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien was het makkelijker geweest om een how-to ofzo te maken, of iig een goeie review :)

Naja wel een leuk modje, vooral de kast is wel cool :)

Die fan-kleuren maken het wel heel ap-art ;)

[ Voor 14% gewijzigd door GGS_206 op 18-07-2003 11:57 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hedster
klopt veel komt uit de winkel, durf het nog niet aan om alles zelf te gaan maken (heb er ook geen tijd voor) was ook heel benouwd toen ik dat window ging zagen, maar dit is mn 1e mod. ik ga er idd. nog een pagina maken met hoe ik dingen heb aangepakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Hedster op 18-07-2003 11:59 ]

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Wel een nette mod, maar niet heel erg bijzonder. Heb al veel van deze mods gezien.

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Ja netjes, basic, maar netjes.
Totaal kosten (ben ik altijd benieuwd naar)
Had alleen cd DVD/CD zwart gemaakt (of het komt alleen zilver grijs uit op de foto).
Ben ook bezig, ook een factory case mod als uitgaans basis, is de eerst binne kort te zien.

Ook nog opgevoerd ??? (i.v.m. waterkoeling, en bevalt hij ?)

[ Voor 12% gewijzigd door bonus op 18-07-2003 12:03 ]

Atari 4 ff'r 😊

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Eum, grote mod hoor :/ een zelfgemaakt windows...
Alles is gekocht, alleen het windows zelf vastgemaakt
als je de eerste was met een windows ok, maar dit is toch wel erg makkelijk :S

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Hedster
Totale kosten pfff... geen id. dvd/cd zijn zwart, is helaas mat zwart. hij is nog niet overclocked, hij kan zich nog goed meten met andere pc's.

Verwijderd

Kortom meer van hetzelfde: [rml][ CM] mn 1e raam + pics[/rml] + Ccfl & duo color fans .... ?

Waarom post je dat dan niet gewoon in je 1 maand oude topic? (plaatjes doen het daar trouwens niet, kun je die gelijk fixen ;) )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.