Toon posts:

[xp] log file of log file programma voor setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een setup gemaakt met daarin alle nodige bestanden (ook runtimes) voor mijn programma. (de setup is gemaakt met setup factory)

Nu wil ik de setup uitvoeren op een ander systeem met xp maar bij het registreren van bestanden loopt het vast. Dit gebeurd ook in 2000 , maar daar komt een fout melding (helaas niet met details).

Nu is de vraag maakt xp een log file tijdens deze setups (ik kon niks vinden) of bestaat er een ander programma om dit bij te houden? Of is er misschien nog een andere mogelijkheid?

Verwijderd

je moet logging in je setup inbakken...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het snelle antwoord.

heb je echter ook een suggestie hoe ik dat moet doen?
want heel bekend ben ik hier niet mee (nog)

Verwijderd

ik heb geen idee hoe setup factory werkt... als dit gewoon een batchfile oid omzet in een exe dan moet je die file ff posten.

misschien kan dit ook wel met "setup factory" maar dan lijkt me dit meer iets voor SA

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 15:04 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Heeft setup factory daar geen instellingen voor, geef eens een link naar de site van setup factory?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

heb je al in de event viewer gekeken?
En waarom nog een niet msi-based installatie maken als juist ladingen software bedrijven over gaan naar msi. Op de site staat helemaal niets over windows installer of msi terwijl dat momenteel de standaard aan het worden is voor installaties (eindelijk eens iets goed wat MS je door je strot duwt). En zo slecht is het niet. Sowieso is het een stuk makkelijker bug-tracken. Omdat die wel logs bijhoudt :P 8)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor alle reacties. Inmiddels hebben we de fout ondekt. Dll's blijven rare dingen :S

setupfactory is te vinden www.setupfactory.com.
ik zal dat msi ook een bekijken.
Pagina: 1