Toon posts:

CS vs. DAoC en frustraties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dit hier thuis hoort dus ik begin maar gewoon...

Net weer een maand de Mmorpg Dark Age Of Camelot gespeelt, lekker mobs killen, ff met guildies praten, bijna altijd vriendelijke mensen, maar opeens krijg je zin om weer eens ouderwets koppen te snellen-->cs dan maar >:)

En ja hoor, gelijk weer noobs met wh's, mensen die op elkaar lopen te zeiken, mensen die niet willen toegeven dat ze cheaten, spawnkillers ga zo maar door..
Kortom mijn bloeddruk is weer met 50% gestegen... :(

Hoe komt het nou dat er bij Cs 100X zo bijdehante mensen als bij DAoC rond lopen, ligt dat aan het soort mensen die dat spel spelen ofzo??? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
in DAOC bouw je een soort reputatie op, mensen verplaatsen zich in de character, en gedragen zich zoals ze zelf zouden gedragen als ze dat character waren.

bij counterstrike heb je niet zoiets, dat is alleen maar bruut knallen (sorry, moet ff overdrijven). en dat merk je ook aan de sfeer.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ik denk dat het zelfs nog simpeler is..
DAoC = credit-card, maandelijks betalen
CS = gratis

Aangezien veel jongeren geen credit card hebben krijg je dus ook minder vervelende figuren in MMORPGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
agentorangina schreef op 18 July 2003 @ 11:08:
ik denk dat het zelfs nog simpeler is..
DAoC = credit-card, maandelijks betalen
CS = gratis

Aangezien veel jongeren geen credit card hebben krijg je dus ook minder vervelende figuren in MMORPGS.
Ik denk dat dat nog wel meevalt, ik speel zelf niet zoveel online, maar mijn vader speelt dagelijks een poos SOF2, en is ook wel vrij bekend op de servers waar hij komt. als hij weer eens zit te klagen over cheaters, n00b's, en spawnkillers, dan is dat meestal een persoon van zijn eigen leeftijd. misschien dat het bij sof2 anders ligt dan bij andere spellen, aangezien er maar weinig ouderen ut2k3 spelen, en vrij veel sof2.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:41
Ik kan me voorstellen dat cs af en toe heel erg frustrerend is (iemand 99dmg schieten, 10x achter elkaar dood gaan, enz :P ). En dat daarom sommige mensen gaan cheaten. Omdat er steeds meer cheaters komen gaan andere mensen ook cheaten.

Cs is ook wel oeroud (1996 was het toch? :? ), daarom zijn er ondertussen veel cheats en cheaters gekomen.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze csguard en HLguard nou vaker updaten, zou dat schelen en nog leuker, directe ip/won ban! >:)
je moet gewoon niet cheaten, en als je het wilt, start dan zelf een server... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah het aantal cheaters valt reuze mee. Vooral door VAC die je meteen een ban geeft van een half jaar op je wonid. Ik erger me meer aan mensen die konstant iedereen voor cheater uitmaken dan aan spawn killers (die ban je of laat je bannen :P).

Verder moet je gewoon een clan starten (in een clan gaan) en wars spelen. Veel leuker dan die lame pubs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 13:20:
als ze csguard en HLguard nou vaker updaten, zou dat schelen en nog leuker, directe ip/won ban! >:)
je moet gewoon niet cheaten, en als je het wilt, start dan zelf een server... :/
euhm... CSGuard is al lang al dood, en de opvolger, HLGuard zit al 2 maanden op versie 1.41
we moeten het van de VAC hebben, maar per dag komen er weer een aantal nieuwe cheats bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

ShotGun schreef op 18 juli 2003 @ 11:37:
Cs is ook wel oeroud (1996 was het toch? :? ), daarom zijn er ondertussen veel cheats en cheaters gekomen.
Jah dat zou knap zijn was het 2 jaar voor HL uitgekomen :/

En die cheaters valt ook nog wel mee op VAC servers, en zeker op cheating death servers. Ik denk dat ik het eens ben met die theorie van CC want op XboxLive zitten ook stuk minder lamers op die Fransen na dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op 18 July 2003 @ 11:22:
[...]

Ik denk dat dat nog wel meevalt, ik speel zelf niet zoveel online, maar mijn vader speelt dagelijks een poos SOF2, en is ook wel vrij bekend op de servers waar hij komt. als hij weer eens zit te klagen over cheaters, n00b's, en spawnkillers, dan is dat meestal een persoon van zijn eigen leeftijd. misschien dat het bij sof2 anders ligt dan bij andere spellen, aangezien er maar weinig ouderen ut2k3 spelen, en vrij veel sof2.
Kewle vader heb je :)

Hmm tussen DAoc en CS zit een heel groot verschil... de community van CS is machtig groot tegenover DAoc .... dus vanzelfsprekend zullen er dan bij CS ook veel meer irritante ventjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap in de eerste plaats geeneens dat je cheats bij cs nodig hebt, het zonder cheats spelen vind ik veeeel leuker, om zonder cheats goed te worden is het leukste ( cheat detection is bij DAoC ook veel beter geregeld).

Bovendien ben ik ook eens gebanned vanwege "campen", maar als ik iemand aan hoor stampen ga ik hem niet me hoofd op een presenteerblaadje geven...( was ook gebanned omdat ik mensen in de rug aanviel:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Simpel, voor Dark Age of Camelot moet je betalen en dat houdt lamers tegen. In Counter-Strike zijn het pubertjes van 13 die Half-Life van iemand gekopiëerd hebben en de serial uit de winkel gestolen hebben. En die hebben gelukkig geen credit-card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Genghis Khan schreef op 18 July 2003 @ 18:39:
Simpel, voor Dark Age of Camelot moet je betalen en dat houdt lamers tegen. In Counter-Strike zijn het pubertjes van 13 die Half-Life van iemand gekopiëerd hebben en de serial uit de winkel gestolen hebben. En die hebben gelukkig geen credit-card.
Hoezo generaliserend... :/
Pagina: 1