Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bijbestellen zijkant case

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 22:01
Ik heb een GlobalWIN YCC 62F1, ook wel bekend als een case van Freeway, deze is onder 2 namen verkocht.

Nu heb ik daar lang lang geleden een gat ingezaagd, voor een window, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet mooi, dus ik was me af aan het vragen of ik ergens een nieuwe zijkant kan bestellen, maar ik weet gewoon niet waar, ik heb met Google gezocht, maar daar word ik ook niet veel wijzer van, ik weet ook niet wie die dingen importeerd.

Wie kan me helpen? :)

Of zal een nieuwe case kopen goedkoper zijn? De case zelf is van aluminium.

Nog een kleine tip, laat niet je pa zagen, maar doe het zelf.
Mij pa heeft namelijk een beetje krom en scheef gezagen, in mijn dure alu case. :X

[ Voor 16% gewijzigd door eX0duS op 18-07-2003 10:53 ]

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

neem contact op met de winkel waar je m gekocht hebt en ook met het bedrijf dat die kasten maakt, meer kan je niet doen

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• eX0duS
Ik heb deze case 2ehands gekocht, dus ik weet ook niet waar ze deze cases verkopen.

En die kasten worden volgens mij in Japan gemaakt, ik zie me zo nog niet even Bami Pangang spreken aan de telefoon. :p

• eX0duS
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarepub.net/reviews/cases/globalwinycc-61f1/61f1.jpg

Over deze case hebben we het trouwens. :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wat kost die case, hij is bruut! En als ie van alu is zal het gewicht ook wel meevallen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

idd.. Lekker hoog Casemod gehalte zo 1,2,3 te zien :P :P :P Tell us the price :P

• eX0duS
http://www.globalwinusa.com/products/61f1.html
http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=161
http://www.hardwarepub.ne...alwinycc-61f1/index.shtml

Have phun. ;)

Maar waar hij te koop is weet ik niet... Ik heb hem dus zoals ik al zei 2ehands gekocht.

De 62F1 is trouwens gelijk aan de 61F1.

[ Voor 8% gewijzigd door eX0duS op 18-07-2003 19:32 ]

• eX0duS
Daklem schreef op 18 July 2003 @ 14:13:
idd.. Lekker hoog Casemod gehalte zo 1,2,3 te zien :P :P :P Tell us the price :P
Je mag hem van me overkopen... Ik zie dat je in Geldrop woont, dat is niet zo ver weg. Koop ik wel weer een ander case.
Er zit een window in, incl. raamrubber, maar het sluit niet helemaal goed aan, je ziet het nauwelijks, maar ik erger me er best wel aan. :p

/verkoop praatje

Hij is echt gruwelijk ruim, de plaat waar het mobo op zit is van gepolijst staal, superstevig! Ik heb er nu 5 hdisken inzitten... Zéér ruim dus. ;) En er zitten 2 120mm Enermax fans in.

[ Voor 20% gewijzigd door eX0duS op 18-07-2003 19:35 ]

• eX0duS
Niemand die iets weet?
Ik had wel naar Freezinghardware.nl gemailed, maar hun konden me helaas niet helpen, ik ben er zelf ook nog niet achter gekomen waar ik zo'n plaat kan bestellen...

Verwijderd

Je moet eigelijk de importeur van Nederland van deze case zien te vinden. Die zal je denk ik wel verder kunnen helpen. Zoek dus ff een winkel die deze case verkoopt, mail ze of zij weten wie de importeur is van die case. En probeer dan de importeur te mailen...

suc6

• eX0duS
Ik kan ook helemaal geen winkel vinden die die kasten verkoopt... Valt nog niet mee om dit uit te zoeken helaas...
Het is wel een verrekte fijne kast, en is nieuw ook érg duur, dus ik ben niet van plan een andere te kopen...

• eX0duS
Ik heb nog steeds nergens iets of iemand kunnen vinden die aan zo'n zijkant kan komen, misschien dat iemand hier nog iets weet?

Ik ben al op zoek gegaan naar een andere case, maar eigenlijk wil ik deze gewoon houden, vandaar.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Heb je ook al geprobeerd om contact op te nemen met de vorige eigenaar. Dit weet het misschien wel...

• eX0duS
Dat is lastig, want ik weet zijn email adres of zijn huisadres niet meer... Dus daar heb ik helaas niks aan.

Dat ik hier nog niet aan gedacht heb:

Dordrecht
Viottakade 33 3314 EN Dordrecht
The Netherlands

E-Mail: netherlands@globalwin.com.tw

Dat lijkt me wel wat. :)

[ Voor 49% gewijzigd door eX0duS op 28-09-2003 08:47 ]

Pagina: 1