6610 dood

Pagina: 1
Acties:

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Het is heel raar, maar mijn Nokia 6610 deed ineens niets meer ! Hij viel uit, terwijl de batterij nog vol was. Opnieuw aanzetten gaat niet meer nu :? Het enige wat ik kan bedenken is dat die iets nat is geworden door de regen (foon zat in mijn jas). Kan/mag deze telefoon hierdoor kapot gaan, of heeft iemand msschien ideeen wat het anders kan zijn.
De batterij is nog goed, ook in een andere 6610 geprobeerd !

Verwijderd

ff helemaal opeschroeven en dan schoonmake? maar voor de voorzichtigheid eerst naar de telefoon boer gaan....als je toevallig iets kapot maakt :S

waarschijnlijk een contactje los ofzo, vaak bij zon telefoons da er iets tussen zit.....stofdeeltje of iets

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 09:51 ]

Verwijderd

Batterij & Sim eruit halen en half uurtje laten liggen.
Dan batterij erin en aan adapter hangen en aanzetten.
Doet ie het weer dan Sim erin en bellen maar , ander effe langs de telefoon winkel!

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Dan denk ik dat ik toch ff langs de telefoonboer moet gaan... Ik heb hem namelijk de hele nacht in mijn (warme) slaapkamer laten liggen, met front en achterzijde eraf (uiteraard ook batterij en sim er uit !). Maar vanmorgen dus nog geen reactie van de telefoon. Ik denk maar niet dat ik hem zelf helemaal gaat los schroeven, kan het nu misschien nog gooien op garantie....hoop ik :?