losse speaker aan ccm carkit

Pagina: 1
Acties:

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07
hoi

ik heb een carkit van ccm liggen voor mijn telefoon
nu zit daar alles ingebouwd, maar het geluid van het ding word ik niet echt vrolijk van

zou het nut hebben om er een losse carkit speaker aan te maken (heb er nog een liggen)

ik weet dus niet of het brakke geluid door het originele speakertje komt of door de carkit zijn hardware :P

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Dit is wat mij betreft echt een kwestie van proberen. Hoe verwacht je nu dat wij hier een zinnig antwoord op kunnen geven :?

• Crazy Eyes Cobra
Wekkel schreef op 18 juli 2003 @ 09:37:
Dit is wat mij betreft echt een kwestie van proberen. Hoe verwacht je nu dat wij hier een zinnig antwoord op kunnen geven :?
nou ik dacht mischien heeft iemand hier het ooit geprobeerd

het is toch tweaken dus hier heb ik het meeste kans dacht ik zo ;)

Verwijderd

Ik heb er wel meteen een andere microfoon op aangesloten en dat verbeterde de kwaliteit ook wel erg. Ook het geluid wat je zelf hoord verbeterd daardoor op de een of andere manier :S

• Crazy Eyes Cobra
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:45:
Ik heb er wel meteen een andere microfoon op aangesloten en dat verbeterde de kwaliteit ook wel erg. Ook het geluid wat je zelf hoord verbeterd daardoor op de een of andere manier :S
mag ik vragen wat voor microfoon je eraan heb hangen want die ik heb van een nokia carkit past niet door een aparte vorm van het stekkertje

edit:

ik heb het net getest en het is een groot verschil _/-\o_
ik merk net dat mijn nokia mic ook past met beetje klooien maar de andere doet het hier ook wel goed

het geluid is wel een beetje dof :S tenminste vrij lage toon in de stem die ik hoor

nu nog kijken of dat op te lossen is

maar toch al stukken beter (en harder ook) als met het originele speakertje

[ Voor 31% gewijzigd door Crazy Eyes Cobra op 18-07-2003 16:53 ]