Ik heb een hp6100 laptop. Ik probeerde hem gisteravond op te starten, maar hij geeft geen kick meer. Er zitten 4 lampjes aan de voorzijde (aan/uit, harddiskactiviteit, stroombron1, stroombron2) en hiervan branden de laatste 2 zodra ik of de battery of de netspanning aansluit. Dit heb ik nooit eerder gezien. Als ik de netspanning erop had in het verleden ging stroombron1 branden, maar die 2e brandde in mijn herinnering nooit eerder.
De machine reageert dus nergens meer op. Aan/uit-knop, slaapstand knop en alle toetsenbordcombinaties heb ik al geprobeerd, maar niets lukt. Het is gebeurd nadat ik er een kvm-switch op had gebruikt, maar dat werkte prima. Toen heb ik hem een shutdown gegeven en sindsdien kan ik er dus niets meer mee.
Is er iemand die ooit eerder van zoiets heeft gehoord? De laptop is van september 2002, dus nog helemaal niet oud.
De machine reageert dus nergens meer op. Aan/uit-knop, slaapstand knop en alle toetsenbordcombinaties heb ik al geprobeerd, maar niets lukt. Het is gebeurd nadat ik er een kvm-switch op had gebruikt, maar dat werkte prima. Toen heb ik hem een shutdown gegeven en sindsdien kan ik er dus niets meer mee.
Is er iemand die ooit eerder van zoiets heeft gehoord? De laptop is van september 2002, dus nog helemaal niet oud.
Look behind you! A three headed monkey!