Toon posts:

help???????? crash of geen paniek;-)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Heb een groot probleem!
Mijn opslagHD kan niet meer ingelezen worden, (error:onjuiste parameters oid?)

Heb zelf zeer veel moeite met het zien in de BIOS en laat dit altijd aan goedwillende, maar ervaren of deskundige vrienden over, deze zijn nu allen op vakantie!

Wie van jullie woont er in Groningen, en heeft veel kennis omtrent pc's, hard-softwarematig? heeft een "goed hart", wel tijd om hier thuis/of via msn te helpen, kennis pc te delen, waar ik zelf (door fysieke beperkingen) niet meer toe in staat ben?

groetjes lidy

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:12

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk! ging iets mis met inloggen...moest pagina vernieuwen door een errormelding, sorry dus!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Tja, als ik in Groningen had gewoond had ik wel willen helpen, maar ja, midden van NL is niet erg dichtbij.

Heb je niet een boekje van je moederbord nog liggen? In die boekjes staat altijd precies verteld hoe de bios eruit ziet en welke optie waarvoor is. Verder kun je altijd op je moederbord zelf je bios in de oude staat brengen dmv het overzetten en terug zetten van een jumpertje. Erg veel kan er niet mis gaan. Hopelijk heb je hier al iets aan.

Succes!

Profile

Verwijderd

http://www.tweakers.net/aanbod/cat/54 of in je ondertitel zetten - advertentie in lokale krant, lokale PC club, advertentie bij supermarkt/hobbywinkel/buurthuis etc etc...

Kerken en gehandicapten verenigingen schijnen trouwens ook klusteams te hebben, oa voor gehandicapten

Computerreparaties die vallen onder de WVG (of zijn uitgegeven middels een fonds) geldt dat de reparatie ook valt onder extra kosten wegens handicap en kunnen daarom als zodanig worden afgeschreven of vergoed...

Hoe het ook zij, dit forum is niet bedoelt als advertentie of dating forum.
Mijn tip is om het in de trend van je website op te lossen: wees kalm, wees jezelf, wees bovenal creatief en werk vanuit een krachtige innerlijk.

Mocht je er zelf mee aan de slag willen dan hebben we toch wat meer gegevens nodig dan je nu vermeld in je topicstart.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Deze gaat sowieso dicht, al was het alleen maar vanwege de topictitle...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.