Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
[ Voor 38% gewijzigd door _Drake_ op 18-07-2003 00:51 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
ben je alleen niet bang dat het raketje gaat lekken of uit elkaar kan springen?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
aleen waar is die slang helemaar bovenop het raketje voor ?? ontluchten ?
[ Voor 9% gewijzigd door Tjaps op 18-07-2003 00:41 ]
Al heb ik zelf ook nog een paar rommeldozen
Anoniem: 23375
Daar zie ik toch een Poseidon-kitje.Da_Drake schreef op 18 July 2003 @ 00:39:
lol, ik vind em bijna net zo orgineel als mijn augurkenpot
[afbeelding]
Wat is er met het originele reservoir gebeurd?
[ Voor 4% gewijzigd door Steve op 18-07-2003 03:16 ]
Die ***** reservoirs van die poseidon dingen willen nogal gaan scheuren na ongv een jaarAnoniem: 23375 schreef op 18 July 2003 @ 02:16:
[...]
Daar zie ik toch een Poseidon-kitje.
Wat is er met het originele reservoir gebeurd?
Anoniem: 9764
Anoniem: 23375
Da_Drake schreef op 18 July 2003 @ 03:58:
[...]
Die ***** reservoirs van die poseidon dingen willen nogal gaan scheuren na ongv een jaaren ik maar denken neh dat zal mij niet gebeuren
Ik hoop dat die van mij het langer volhoudt, ik heb 'm met siliconen behandeld (vooral de hoeken).
Gaat het mis, heb ik er nog 1
PS wordt de pomp niet te heet zo, nu ie niet meer in het water staat?
I love watercooling
TS: je case SCHREEUWT wel om een mooi waterkleurtje en lampje, en je mag die draadjes wel eens netjes opruimen
Bnet pindle#2913
Anoniem: 40574
OMGDa_Drake schreef op 18 juli 2003 @ 00:39:
[afbeelding]
De raket van Bart ook, trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 40574 op 18-07-2003 13:40 ]
Anoniem: 69202
Wat ik me alleen afvraag is, hoe fixen mensen met een dompelpomp dat eigelijk. Ik heb nu 1 slang vast aan de output van de pomp, en 1 die erbij in het reservoir hang. Geen mooie oplossing...

* ReseTTim gaat zodra mijn blokken klaar zijn ook zijn rad inbouwen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hij past perfect in de case (na een beetje modden van de case), en hij koelt goed idd! De 120mm Panaflow ventilator stuur ik via een Speeze fanbus aan, en die draait op 50% ofzo, CPU temp 37 gradenReseTTim schreef op 18 juli 2003 @ 19:11:
geinige reservoir jaapen koeld me oude radiator een beetje?
* ReseTTim gaat zodra mijn blokken klaar zijn ook zijn rad inbouwen
maargoed het is de testrig en ik neem aan dat die niet om te shownen is
bb:Staat die raket los in de kast of heb je hem vastgemaakt.
petervandamned schreef op 19 juli 2003 @ 13:47:
hang er je vapo in manheb je een chiller hehehehehehehe
Peter hoeveel herrie maakt zo'n vapo eigenlijk aangezien me buur weer eens plannen heeft om er een te kopen, alleen heeft hij geen zin in een herrie bak.
[ Voor 66% gewijzigd door _Drake_ op 19-07-2003 14:03 ]
Anoniem: 67204
nee dat past niet bij zijn style, een pelt zou hij denk nog kunnen overwegen.petervandamned schreef op 19 July 2003 @ 13:47:
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Anoniem: 59549
geen sarcastische grapjes over een vapo japetervandamned schreef op 19 July 2003 @ 13:47:
Met zo'n (dunwandig?) reservoirtje zou ik wel uitkijken voor stress cracking van het plastic. Sommige kunststoffen kunnen niet goed tegen chemicaliën en gaan na een maandje ofzo spontaan haarscheurtjes vormen, vooral op plaatsen waar in het plastic hoge spanningen optreden.
Gelukkig heb je de aansluitingen gelijmd en is het een open systeem dus hoge spanningen treden niet zo snel op.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Een piccie 'by night' :

Anoniem: 67204
Hiervoor nog een maand met een Pringlesbus gedraait, helaas was die nogal onstabiel...
Maar een raket, nee, daar zou ik nooit opkomen
[ Voor 11% gewijzigd door FragFrog op 20-07-2003 18:19 ]
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Anoniem: 87253
Ik zou voor de zekerheid toch maar GEEN siliconenlijm gebruiken.
Kan niet stoppen met ontploffen!
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Anoniem: 71531
www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Reservoir.jpg
uiterraad zit er een mooie deksel erop dat zie je niet op het foto dat komt omdat ie oud is heb geen digicam meer
Hehehe, dat zijn nog eens toffe mods! Die racketvorm ziet er ook wel tof uitDa_Drake schreef op 18 juli 2003 @ 00:39:
[afbeelding]
"this case is rocket-cooled"
Geldt trouwens, hoe groter waterreservoir hoe beter? (groter watervolume wordt minder snel warm) En ook, hoe groter het waterreservoir, hoe minder winst per extra centiliter (ofzo) water?
[ Voor 33% gewijzigd door Yokozuna op 26-07-2003 19:52 ]
Anoniem: 62201

Keep up the good work her Banaan
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 62201 op 27-07-2003 15:59 ]
Nou nee... Het duurt iets minder lang, maar uiteindelijk zal het toch even warm worden. Je bent er helemaal niets mee.Yokozuna schreef op 26 July 2003 @ 19:45:
[...]
Geldt trouwens, hoe groter waterreservoir hoe beter? (groter watervolume wordt minder snel warm) En ook, hoe groter het waterreservoir, hoe minder winst per extra centiliter (ofzo) water?
2 vragen, waarmee heb je dat plexiglas gelijmd? (ik weet dat er lijm voor plexiglas te koop is, maar das aan de andere kant van het land)Anoniem: 71531 schreef op 26 July 2003 @ 16:40:
ik heb me reservoir ook zelf gemaakt
uiterraad zit er een mooie deksel erop dat zie je niet op het foto dat komt omdat ie oud is heb geen digicam meer
en weet iemand waar ik iets als op het plaatje zou kunnen kopen?

en dan denk ik voornamelijk aan die rechtse boven in met het schroefdraad binnenin.
Met chloroform gaat dat toch normaal gezien ?
Kan je gewoon bij de apotheek krijgen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Maar het was dus heel moeilijk om slangpilaren met schroefdraad te vinden ik ben naar de karwei brugman en de hubo gefietst en die hadden niets.
toen kreeg ik het advies om het in een sanitair winkel te kijken en ja hoor daar hadden ze 'm.
ik had m dus in de winkel sanicomfort gekocht ik weet niet of er een soortgelijke winkel in jou buurt is maar meestal hebben sanitair winkels zulke dingen dus wel.
als je in een bouwmarkt gaat zoeken krijg je ze zonder schroefdraad en daar had ik niets aan.
May Lyssa aid you
ja idd maar ik heb niet dat vloeibare maar het dikkere van dat daarmee kan je makkelijker rondom lijmen met een kwastDinX schreef op 25 August 2003 @ 11:23:
[...]
Met chloroform gaat dat toch normaal gezien ?
Kan je gewoon bij de apotheek krijgen.
maar das dus aan de anderekant van het land (www.ru58.nl)
kost 3,5 euro excl en dan nog es verzendkosten,..niet echt goedkope lijm dan
(of heb jij nog over?
ik heb ook nog zo'n buis als jij hebt en ik dendat ik daar een onluchting/bijvul buis van maak.
Is hij waterdicht met dat deksel? En hoe heb je dat dan gemaakt?Anoniem: 71531 schreef op 26 July 2003 @ 16:40:
ik heb me reservoir ook zelf gemaakt
Ik had net hetzelfde reservoir in gedachten, maar twijfel nog tussen een deksel of een extra slangpilaartje (voor ontluchten en bijvullen). Het laatste is wel het makkelijkste om waterdicht te maken, maar niet zo mooi.
ik heb het cpu blop van de IA van Imhotep en chipset en gpu blok van tha MafkeesAnoniem: 71531 schreef op 25 augustus 2003 @ 23:29:
hmm me broer silence_W die heeft ook het grotere versie van mij. ik gebruik zelf de sicce nova eigenlijk voor onderwater maar je kan het ook droog gebruiken bij het meeste mensen gaat ie ratelen en gek doen maar bij mij draait ie al een jaar en geen last van dat soort dingenWC is eigenlijk gewoon goedkoop als je slim inkoopt. bijvoorbeeld inkoopactie's waterblokken. en radiator van de sloperij en ga maar door.
verder een radiator van de sloop uit een honda civic '94 met 2 fans uit oude voedingen.
het pompje had ik al uit een heel klein waterloopje in de tuin, maar werkt uitstekend.
de slanget etc. heb ik wel nieuw gekocht bij pefectsystems.nl maar dan aan de afhaalbalie.
het reservoir dat ik er achter had was gewoon open aan de bovenkant waar de slangen en het snoer dus ook uit kwamen. maar dat was niet mooi en niet handig, en nu ben ik dus bezig om het wat beter te maken en mooier.
ik zie dat ik nog wat pvc lijm heb, zou dat ook lukken?
Het beste is om met gloroform te lijmen omdat die lijm smelt aan het plexiglas zodat je een waterdichte sluiting krijg en dat is toch het belangrijkste ook moet je opletten dat het sluiting niet in 1 laag dicht is ga er meerdere malen erover heen en zet er wat zwaar's op laat het dan drogen en voorzichtig checken met water erin niet helemaal vol maar half ofzo en checken of ie niet lekt. Misschien is dit wel een idee voor jou dat je ledjes in het reservoir in bouwt lijkt mij erg 1337
strax maar es kijken.
en ledjes, daar heb ik wel aan gedacht maar ik heb ook nog een ccfl liggen uit een labtop.
Alleen hier wel 2 vragen bij:
1. Ben je niet bang dat hij gaat 'springen' (weet niet hoe dik het materiaal is, maar ik kan me veronderstellen dat het niet al te dik is)
2. Al die luchtbellen?
Ik heb een gesloten systeem, misschien dat het daarvan afhankelijk is, maar ik probeer zo min mogelijk lucht (geen dus) in mijn systeem te krijgen...
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Ik ben bang dat ik dat plexi breek met het erop doen van de slangen. Ik heb nl ook een 5mm lexaan deksel kapot gedraait
[ Voor 1% gewijzigd door Epsilon op 26-08-2003 14:20 . Reden: urltje fixed ]
1. mijn koker is 4mm dik en mijn plaat waar die koker vastgelijmt is 3mm. Het is echt niet nodig om een koker van 5 mm te hebben en een plaat van 4 mm ofzo.mAdRaZ0r schreef op 26 August 2003 @ 13:53:
Erg simpel doch mooi gemaakt. Is tenminste een keer wat anders.
Alleen hier wel 2 vragen bij:
1. Ben je niet bang dat hij gaat 'springen' (weet niet hoe dik het materiaal is, maar ik kan me veronderstellen dat het niet al te dik is)
2. Al die luchtbellen?
Ik heb een gesloten systeem, misschien dat het daarvan afhankelijk is, maar ik probeer zo min mogelijk lucht (geen dus) in mijn systeem te krijgen...
2. ik heb helemaal geen lucht bellen
omdat 1: je kan niet zien hoeveel water er in zit
2: Niet iedereen heeft veel ruimte in de kast net als ik miditower.
3. ik vind hem nog lelijk ook.
hoe kan je nou 5 mm lexaan kapot draaien
1 : Hij zit helemaal vol, daar heb ik voor gezorgt bij het vullen.Anoniem: 71531 schreef op 26 augustus 2003 @ 14:37:
Ik vind dat kopere koker nog onhandiger
omdat 1: je kan niet zien hoeveel water er in zit
2: Niet iedereen heeft veel ruimte in de kast net als ik miditower.
3. ik vind hem nog lelijk ook.
hoe kan je nou 5 mm lexaan kapot draaienals je iets vast schroeft of draait dan moet je wel met gevoel doen
. Met plexiglas is het nog mooi omdat je het kan verlichten met ledjes en dat soort dingen.Bij mij kan je een mooi effect zien van het water niet dat het belangrijk is maar maakt wel je reservoir een tikje extra mooier.
2: Hij kan ook ergens anders, zelfs op de bodem of buiten de kast.
3: Smaken verschillen en je ziet hem daar niet eens.
En je moest eens weten hoeveel kracht er op een schroefdraad komt te staan. Draai hem iets te strak en krak.
En van dat verlichten met ledjes... tja, niet iedereen wil een kleuren kermis in zn kast. Ik heb er alleen blacklite in.

mijn reservoir... is waterdicht maar staat buiten de pc... 190x190xH122mm <-- ik heb duz de vierkante versie en niet de rechthoekige zoals op de pick... verder ziet die er hetzelfde uit
[ Voor 27% gewijzigd door Dagobert op 26-08-2003 18:17 ]
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
tja ik heb me wc al een jaar en die dingen hoef je echt niet te strax aan te draaien alleen een rubber er tussen klaar waterdicht. Ik zeg niet dat er geen druk op komt te staan maar je hoeft ook niet elke dag aan te zitten want dan ben je wel dom bezig. vorige jaar zat ik aan te denken om een reservoir onder je pc te maken maar ik vind dat nog enger dan een koker.Epsilon schreef op 26 augustus 2003 @ 16:19:
[...]
1 : Hij zit helemaal vol, daar heb ik voor gezorgt bij het vullen.
2: Hij kan ook ergens anders, zelfs op de bodem of buiten de kast.
3: Smaken verschillen en je ziet hem daar niet eens.
En je moest eens weten hoeveel kracht er op een schroefdraad komt te staan. Draai hem iets te strak en krak.
En van dat verlichten met ledjes... tja, niet iedereen wil een kleuren kermis in zn kast. Ik heb er alleen blacklite in.
Over dat verlichting bedoel ik niet in de kast maar het reservoir zelf! bijna iedereen heeft een ccfl in de kast maar je reservoir verlichten is weer iets anders ik gebruik zelf alleen een blauwe ccfl en dat is meer dan genoeg . Ik weet wel dat er een reservoir bestaan die verlichting heeft komt volgens mij uit duitsland maar ik vind hem een beetje te klein.
Ik kom er niet elke dag aan, maar wel regelmatig, al is het alleen maar om hardware te vervangen.
Maar ik denk dat de boodschap wel duidelijk is
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 71531 op 26-08-2003 21:57 ]