Toon posts:

Lokaal adres geven aan website

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Hoe laat ipv van mijn externe ip een lokaal ip zien aan de buitenwereld? Ik ben bezig met een challenge. Op een bepaald gedeelte van de website kan je alleen met een lokaal adres op. Er is een een of ander scriptje die dit detecteerd (scriptje zelf heb ik niet, want deze zit in een beveiligd gedeelte) Hoe laat ik die website dingen dat ik lokaal ben?

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 20:40

ripexx

bibs

Dat is nou hecken, het gaat waarschijnlijk om een hack challenge, dus zal je moeten kijken hoe je dat scriptje kan omzeilen. Verder worden lokale ip adressen (10.*, 172.16.*- 172.32.* en 192.168.*) door de internet routers niet gerouterd, dus je kan niet zomaar een ander ip adres aannemen. :)

Succes met je challenge. :)

buit is binnen sukkel

Verwijderd

Topicstarter
ripexx schreef op 18 July 2003 @ 00:34:
Dat is nou hecken, het gaat waarschijnlijk om een hack challenge, dus zal je moeten kijken hoe je dat scriptje kan omzeilen. Verder worden lokale ip adressen (10.*, 172.16.*- 172.32.* en 192.168.*) door de internet routers niet gerouterd, dus je kan niet zomaar een ander ip adres aannemen. :)

Succes met je challenge. :)
Script is niet te omzeilen, Dit is een zeer goed beveiligd PHP
script

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 20:40

ripexx

bibs

Volgens mij ben je druk bezig met een hack challenge, als het scriptje zo goed beveilig is moet je iets anders bedenken, maar ik denk dat het scriptje niet zo heel erg goed gebouwd is maar eerder dat jou hackers talenten te wensen overlaten. :+ NOFI maar als het een challenge is dan zit er op een of andere manier wel een mogelijkheid in om er uit te komen. Als het geen challenge is dan ben je her echt aan het foute adres. :)

buit is binnen sukkel

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:01

Jaymz

Keep on moving !

ripexx schreef op 18 July 2003 @ 00:44:
Volgens mij ben je druk bezig met een hack challenge, als het scriptje zo goed beveilig is moet je iets anders bedenken, maar ik denk dat het scriptje niet zo heel erg goed gebouwd is maar eerder dat jou hackers talenten te wensen overlaten. :+ NOFI maar als het een challenge is dan zit er op een of andere manier wel een mogelijkheid in om er uit te komen. Als het geen challenge is dan ben je her echt aan het foute adres. :)
Inderdaad :)

Uiteindelijk kunnen/zullen we je hier toch niet helpen:

Waarom ?

Zie de policy, die zal je vast wel kunnen vinden ;)

Dit topic is gesloten.