MSN is leuk, alleen wanneer je kiest voor afsluiten blijft hij rechtsonder altijd nog actief, weet iemand een oplossing wanneer je op het X drukt msn ook werkelijk afsluit en niet in de achtergrond blijft verder draaien>
Druk met je rechtermuisknop eens op dat poppetje in je system tray en druk dan op afsluiten.
Simpel hoor. Had je zelf ook wel kunnen vinden.
Simpel hoor. Had je zelf ook wel kunnen vinden.
Verwijderd
klik eens met rechts op het icoontje in de tray?
drat... te laat
drat... te laat
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 00:28 ]
Ja dat had ik zelf ook wel bedacht, ik bedeol dus wanneer je msn afsluit deze juist NIET rechtsonder verschijnt.
Nee dat kan niet. Waarom zou je dat ook willen?
Ff met je rechtermuisknop drukken is toch ook niet teveel moeite lijkt me?
Waarom ik dat wil is moeilijk uit te leggen, het gaat niet om de moeite, ik wil niet dat msn in de achtergrond blijft draaien
Dat gaat helaas niet... tenmisnte niet met bestaande programmatuur (voor zover als ik weet), tenzij dit ooit door iemand met jouw zelfde ergernis is gemaakt.Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 00:38:
Waarom ik dat wil is moeilijk uit te leggen, het gaat niet om de moeite, ik wil niet dat msn in de achtergrond blijft draaien
Wat je nog altijd kunt doen is 'm niet tegelijk met windows op laten starten en 'm pas starten als je 'm zelf nodig hebt....
I see dead pixels...
Je kunt het ook volledig verwijderen uit je systeem.
Of het gewoon niet laten meestarten als windows opstart.
Of het gewoon niet laten meestarten als windows opstart.
Verwijderd
Of met de hand, of met een programma'tje (bijvoorbeeld spybot search & destroy) uit je startup verwijderen, en je probleem is opgelost.
dat gaat niet,hij blijft actief,tenzij je doet wat megaleo zegt.
er zijn nou eenmaal dingen die niet kunnen.
het zou miisschien kunnen,maar dan moet je in de register klooien en dat raad ik je niet aan,ik weet zelf niet eens hoe dat moet.
er zijn nou eenmaal dingen die niet kunnen.
het zou miisschien kunnen,maar dan moet je in de register klooien en dat raad ik je niet aan,ik weet zelf niet eens hoe dat moet.
Dat met de hand hadden we het al over gehad.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:43:
Of met de hand, of met een programma'tje (bijvoorbeeld spybot search & destroy) uit je startup verwijderen, en je probleem is opgelost.
En je hebt er echt geen speciaal progje voor nodig om hem uit je startup te verwijderen hoor. Kijk bijvoorbeeld maar eens hier.
En je kunt ook (iig bij versie 5) onder Opties kiezen om hem niet te laten meestarten tegelijk met windows.
Ja. Dat vraag ik me nu ook af.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:52:
bij 4×× en 6 ook hoor
maar hoe bedoel je hij gaat niet weg bij rechtermuis-afsluiten
Als je dat doet draait ie ook niet meer op de achtergrond.
Of bedoelde je dat je hem helemaal niet wil laten opstarten? Dan heb je het antwoord al lijkt me.
Bij WINDOWS messenger kon je "Dit programma op de achtergrond laten uitvoeren" uitvinken. Als je dan op t kruisje drukte was hij ook uit je systemtray maar je werd ook gelijk afgemeld.
Ik denk dat ie dit bedoeld alleen dan voor MSN messenger
Ik denk dat ie dit bedoeld alleen dan voor MSN messenger
Verwijderd
nee want hij zegt juist dat hij het wilt sluiten:)
@TS:
iets preciezer graag...
en als je hem sluit via de systemtray en hij blijfty open maar niet in de systemtray kijk dan is in je task manager
@TS:
iets preciezer graag...
en als je hem sluit via de systemtray en hij blijfty open maar niet in de systemtray kijk dan is in je task manager
Zal je zoiets niet met een resource hacker kunnen doen? Tis maar een ideeVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:26:
MSN is leuk, alleen wanneer je kiest voor afsluiten blijft hij rechtsonder altijd nog actief, weet iemand een oplossing wanneer je op het X drukt msn ook werkelijk afsluit en niet in de achtergrond blijft verder draaien>
zijn veel verschillende progjes op inet te vinden om msn te disablen of netjes van je systeem te verwijderen
[ Voor 22% gewijzigd door Waterlelie op 18-07-2003 01:28 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Amaj! Komtie:
voila, 't is weg!
code:
1
2
3
| Start -> Run vul in: 'RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove' (uiteraard zonder quotes! |
voila, 't is weg!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 11:09 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 11:08:
Amaj! Komtie:
code:
1 2 3 Start -> Run vul in: 'RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove' (uiteraard zonder quotes!
voila, 't is weg!
hij wil het niet weg maar dat het sluit bij een klik op het kruisje...Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:26:
denk dat je hem moet resourcehacken en anders gewoon in de systemtray met de rechtermuisknop klikken op het messenger icon en dan op afsluiten klikken
Mm.. dat MSN nou eenmaal niet afsluit als je op het kruisje hoort zo..
"It's not a bug, it's a feature"
Rechter muisknop in de systray werkt ook (kleien moeite lijkt mij, maar ja) , en anders geen MSN gebruiken, maar Triilian ofzo..daar kan je dat vaak zelf instellen.
"It's not a bug, it's a feature"
Rechter muisknop in de systray werkt ook (kleien moeite lijkt mij, maar ja) , en anders geen MSN gebruiken, maar Triilian ofzo..daar kan je dat vaak zelf instellen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()