Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
En draai Ad-Aware maar een keertje www.lavasoftusa.com
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 00:16 ]
-Stef- schreef op 18 July 2003 @ 00:10:
Rechtsklikken doet het niet
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:15:
Rechter muisknop op werkbalken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Dan kan is het gewoon een element, zoals adresbalk, standaardknoppen, koppelingen, knop 'ga naar' etc (waarvan je alleen adresbalk en standaardknoppen nodig hebt, trouwens).
Die hele handen kan je aan- en uitzetten dmv rechtermuisklik of beeld ---> werkbalken en dan uitvinken wat uit moet.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 02:01 ]
[ Voor 33% gewijzigd door -Stef- op 18-07-2003 12:37 ]
E-Developing
Dan searcht het via www.topsearcher.com.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:20:
goeiemorgen....
Als je searched, welke search-engine gebruikt hij dan?
Is het dus je desktop zelf? Niet toevallig, misschien zonder dat je het weet, een Active Desktop aangezet ofzo?-Stef- schreef op 18 July 2003 @ 12:36:
..
Het zit trouwens niet in I.E. maar het boxje "hangt"op mijn bureaublad. Is trouwens ook niet te verplaatsen.
Lijkt het op dit moment namelijk meer op.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Via onderstaande link kan je alle lop.com uninstallen :
http://lop.com/new_uninstall.exe
P.S. Dit is geen Fake link, dit werk echt (waarschijnlijk zijn ze bij lop.com bang geworden voor de anti-spam wetgeving aangezien ze nu een uninstaller aanbieden via het web)
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ad Aware vindt niets, Regedit en RegCleaner niets. Ook windowactive.exe staat niet in mijn Program Files folder.Batsies schreef op 18 juli 2003 @ 12:37:
Adaware 6 runnen, spybot runnen en regcleaner (het bestand is te vinden in program files (windowactive.exe) suc6, het komt van lop.com
Ik heb die uninstall.exe geprobeerd maar het helpt niets. Hier heb ik een screendump van de ploert. Als ik de "show desktop" in mijn quicklaunch gebruik verdwijnt het dus het zit niet op mijn desktop. Ik zie trouwens op lop.com dat het wel dezelfde zooi is, alleen werkt de uninstall dus niet.
[ Voor 37% gewijzigd door -Stef- op 18-07-2003 19:35 ]
Verwijderd
- Adaware (vondt het; verwijderd; geen resultaat)
- Spybot (vondt het; verwijderd; geen resultaat)
- Uninstaller lop.com (geen resultaat)
Ik wordt echt gek van die irritante balk, bij mij staat er "greessfdrgl". Bij alle stappen die ik ondernam heb ik mijn laptop opnieuw opgestart en dan was het programma als nog niet weg. Ook het uninstall programma van lop.com zelf heeft geen enkel effect gehad. Zelfs wanneer het programma uninstall klaar was, bleek het programma nog te werken.
Weet iemand hoe ik het anders zou kunnen verwijderen, want dit komt echt mij strot uit en ik heb net mijn OS (Windows XP pro) en software opnieuw geinstalleerd en niet zoveel zin om dat dus weer te doen.
Ik scheit echt op dat klote lop.com
Dankzij MSN Messenger PLUS heb ik dit dus nu op mijn laptop, echt zwaar klote!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:29 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
ik krijg m niet weg!!!! gdvrdomme...
Verwijderd
RUN/MSCONFIG intoetsen/STARTUP en dan staat er ergens REGEDIT.EXE -S. Vinkje weghalen en dan rebooten.
Door dit vervelende rakkertje kwam topsearcher telkens terug na het rebooten, hoevaak ik Ad-Aware of Spybot ook gebruikte. Zelfs handmatig de Registry schoonmaken hielp niet.
Nu is alles weer toppie!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 19:35 ]
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Is dit geen sponsorprogramma van Messenger Plus? In dat geval heel Messenger Plus uninstallen. vervolgens weer opnieuw installeren , alleen niet accoord gaan met het installeren van het sponsorprogramma, deze vraag wordt je gesteld tijdens de installatieVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:00:
Ik scheit echt op dat klote lop.com![]()
Dankzij MSN Messenger PLUS heb ik dit dus nu op mijn laptop, echt zwaar klote!