[Yuri Revenge] Over internet spelen.

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik wil graag weten waarom mijn broertje geen Yuri of Red Alert 2 kan spelen op het internet!

Ik heb wel even gezocht met de search, maar vond meer topics over het spel zelf dan over het hoe en wat met het over het internet spelen.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Je bent erg vaag. Waarom kan je broertje dan niet op internet spelen? Krijgt ie een error als ie multiplayer opstart? Ziet ie geen andere servers? Crasht het spel? Vertel dus eens precies wat er (niet) gebeurt en vermeldt ook wat voor internet je hebt, wat voor netwerk je hebt en hoe die in elkaar zit.

En kijk ook eens of de goede poorten voor het spel wel openstaan als je een router hebt, of dat misschien je firewall het spel blokkeert.

The devil is in the details.

• stylezzz99
Krijgt ie een error als ie multiplayer opstart? > Nee.
Ziet ie geen andere servers? > Nee.
Crasht het spel? > Nee.

Vertel dus eens precies wat er (niet) gebeurt. > Er wordt dus geen contact gemaakt met het internet.

En vermeldt ook wat voor internet je hebt. > ADSL Standard Planet internet.

Wat voor netwerk je hebt en hoe die in elkaar zit. > Speedtouch broadband router met firewall en dan een draadloze verbinding naar en USB modem op de pc.

En kijk ook eens of de goede poorten voor het spel wel openstaan als je een router hebt, of dat misschien je firewall het spel blokkeert. > Om te beginnen wil ik dus een quick match opstarten en dan krijgt al geen contact met het internet, terwijl mijn firewall goed geconfigureerd is en als ik hem uit zet helpt het ook niet erg.

Ik krijg als boodschap: check your internet connection!
Ik gebruik:

Windos XP
Preventon Firewall
Norman anti-virus

[ Voor 73% gewijzigd door stylezzz99 op 17-07-2003 23:48 ]

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

volgends mij heb je de netwerk poorten verkeerd staan, heb ik ook moeten vernaderen om te kunne spelen. en of je je probeerd in lobby te komen of quickmatch doet het is allebij online connecten...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• stylezzz99
daves2hd schreef op 17 July 2003 @ 23:58:
volgends mij heb je de netwerk poorten verkeerd staan, heb ik ook moeten vernaderen om te kunne spelen. en of je je probeerd in lobby te komen of quickmatch doet het is allebij online connecten...
Gaarne een uitleg, want dit is mijn "eerste keer".

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je moet denk ik in game bij options en network het goede network kaart isntellen en firewall poort.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• stylezzz99
Nou wij hebben dus een USB ethernet reciever voor ADSL en als ik dit wil instellen dan kan hij geen een modem vinden.

Hij zegt: ipx niet gevonden

Iemand een idee?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

GuidoHuis schreef op 18 July 2003 @ 22:14:
Nou wij hebben dus een USB ethernet reciever voor ADSL en als ik dit wil instellen dan kan hij geen een modem vinden.

Hij zegt: ipx niet gevonden

Iemand een idee?
IPX kun je installeren via netwerk. Is een protocol net zoals TCP/IP.

configuratiescherm -> netwerkverbindingen -> kies je netwerkverbinding -> eigenschappen -> installeren protocol -> NWLink IPX/SPX/NetBios compatible transportprotocol installeren.

En klaar is Kees. Dit is wel een zoekertje hoor.... :/

[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 18-07-2003 22:33 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1