Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Zou mischien best eens kunnen gezien die c met het vertikale streepje eronder.
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Dan mischien toch eerder gewoon Portugees (als dat anders is dan Braziliaans, ik dacht van niet), er zit namelijk ook een euroteken onder de E.WhizzCat schreef op 18 July 2003 @ 00:06:
Ik zit me net te bedenken dat het ook Braziliaans kan zijn, dat is nl een afgeleide van het Portugees, maar is wel anders, zou je ook ff kunnen proberen
Moet je daarvoor niet de FN-toets (linksonder) ingedrukt houden ipv shift?Maestro- schreef op 17 juli 2003 @ 23:11:
SHIFT-Recht haakje geeft altijd een accolade met bovenstaande en dat zou toch een askerisk (sterretje, da's makkelijker) moeten worden.
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 00:29 ]
Ik vermoed dat het een versie is van een Spaans/Argentijns TB
http://www.jimmy.com/Software/KeyMapPro2/ -> Hele lijst met allemaal pics van keyboard layouts
edit: hmmmz, spaans is meer van hetzelfde geloof ik...
nog een edit
Laptop toetsenbord indelingen zuigen
Mijn klapdoos heeft een Franse indeling, maar die klopt volgens mij niet met de algemene franse indeling, erg vaag weer... maar wat ik gedaan heb is em gewoon met een VS indeling gebruiken, maar dan moet je wel blind kunnen tikken
ik edit me suf
[ Voor 52% gewijzigd door WhizzCat op 18-07-2003 00:33 ]
Portugees gebruikt de Ñ net zo zelden als Nederlands en Engels.
Catalaans is een goeie, maar ook een van de zuid-amerikaanse spaanse versies
Iig is het symbool rechts onder op een toets met de rechter alt (alt-Gr) te maken. Dus de Accolades met ALtGr + komma of AltGr + C-cedille.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
kom ik op Cubaanse en argentijnse sites .
Mischien is dit een oplossing ?
Voorzover ik weet is het gewoon Spanish layout
Oslik blyat! Oslik!
Als ik op de eerdere KeyMap Site kijk, kom ik bij Baskisch uit hoor.victorvo schreef op 18 July 2003 @ 00:40:
mkee, Baskisch is een compleet aparte taal, is het niet.
Portugees gebruikt de Ñ net zo zelden als Nederlands en Engels.
Catalaans is een goeie, maar ook een van de zuid-amerikaanse spaanse versies
Iig is het symbool rechts onder op een toets met de rechter alt (alt-Gr) te maken. Dus de Accolades met ALtGr + komma of AltGr + C-cedille.
Verwijderd
- Bloq Mayús (CapsLock)
- Re Pag / Av Pag (Page Up/Down)
- Insert / Supr (Insert/Delete)
- Bloq Num (NumLock)
- Inicio / Fin (Home/End)
- a/o met onderstreepje
- ç
- ¿
- ñ
- € onder de E
http://www.nsi.be/country_layouts.pdf
Portugees / Braziliaans is het niet, want daar typ ik op
Als je overigens zo'n laptop openmaakt dan zit er een onderdeelsticker aan de onderzijde waar je ALLE info erover kan vinden (taal, indeling etc)...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 04:15 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Mad_Demon op 18-07-2003 10:46 ]
ik neem aan dat je toch wel blind kan typen?Mad_Demon schreef op 18 juli 2003 @ 10:45:
Spaans, ik heb een week geleden nog met zo'n toetsenbord gewerktHet was meesterlijk irritant om de : ; - _ ? en \ niet meer op de vertrouwde plek te kunnen vinden.
ik heb het probleem dat ik vaak wissel tussen een engelis en nederlands toetsenbord maar ik typ gewoon altijd engelis. en kan alles gewoon vinden. en als je niet iets kan vinden dan probeer je gewoon ff wat knopjes en meestal vind ik het dan wel
misschien is dat ook een idee voor de ts.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik ga er maar vanuit dat het een Zuid-Amerikaanse subset is die niet in de Europese XP zit
En Splatter: Je had gelijk wat betreft die FN toets voor de accolades. Thanx allemaal!
Als ik goed gekeken heb kan je dat met dit progje: http://www.klm.freeservers.com/index.html . Ik heb het nog nooit zelf gebruikt, maar volgens de site lijkt het me bruikbaar voor jouw doel
[ Voor 3% gewijzigd door The Bad Seed op 18-07-2003 20:51 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Werkt alleen als er onderling toetsen verwisseld zijn in zowel gewoon als SHIFT of AltGr indeling èn als de toetsen los kunnen:
Verwissel een paar toetsen totdat het wel overeenkomt met een indeling.
http://wwss1pro.compaq.com/support/parts/hwlookup.asp
Krijg je (als het meezit
B.T.W. Die urrel is een _must-bookmark_ voor iedereen die wel eens met compaq te maken heeft... supervoorziening
[ Voor 22% gewijzigd door Speedpete op 29-07-2003 14:01 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.