Toon posts:

Olé! installeren moederbord + processor succesvol!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gisteren eindelijk m'n Duron 700 en Abit KT7 binnengekregen. Ik inbouwen, bleek dat m'n kast niet goed was (Packard Bell ding), er zaten hele vage snoertjes aan voor de power, reset en ledjes en m'n cd-brander paste niet goed (condensatoren zaten in de weg). Daarom vanochtend vroeg effe een nieuwe midi-tower aangeschaft en alles ingebouwd.
Bij het opstarten verscheen eerst de melding
"Disk boot failure, insert system disk and press enter", maar toen ik effe in de Bios gekloot had starte hij gewoon op.
In Windows ME effe die VIA4in1 en AGP404 drivers geinstallerd en nou loopt ie zeer stabiel, nog geen één keer blijven hangen !

Alleen wel vaag, bij de eerste keer een timedemo draaien in Quake3 gaf ie 69,4 fps aan, toen GeForce2 GTS overklocked 74,5 fps
en toen had ik effe de bus speed van 100 naar 103 gezet (721 mhz) + overklockte videokaart en toen was het nog maar 64 fps. Heb nu de busspeed weer op 100 gezet en het blijft 64 fps ??? Ik snap er niets van.

Maar in ieder geval ben ik zeer tevre-den :) :), ga denk ik binnekort effe format c: doen en Windows opnieuw installeren !