Toon posts:

Oude e-mail account bij nieuwe ADSL aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik ADSL aansluiting via / van speedlinq. Ik wil mijn oude e-mail adres via wanadoo gebruiken. Kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet doen om toch met wanadoo e-mail adres via speedlinq te mailen ?

Bedankt,
Sander

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05

Roel

screen -x addict

Welkom op GoT! Lees je wel eventjes de faq? 2x hetzelfde topic openen, groetjes onder je post, bla.. enzo :)

Maar je moet bij het wanadoo account bij de uitgaande Mail (SMTP) de smtp server van je nieuwe provider invullen. Dan kun je, als het goed is, gewoon je mail ophalen en versturen.

Suc6! (Je moet natuurlijk niet je oude abbo met wanadoo email adres opzeggen :) )

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Topicstarter
2x zelfde bericht ging per ongeluk, bedankt voor je bericht ! en groetjes !

Verwijderd

Topicstarter
Heb uitgaande (SMTP) verandert in: smtp.speedlinq.nl, maar krijg het volgende bericht:

Kan de host smtp.speedlinq.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'smtp.speedlinq.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11004, Foutnummer: 0x800CCC0D

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05

Roel

screen -x addict

Lees nu de faq maar eens, er bestaat ook nog zoiets als een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje, dan had je je 2e reactie kunnen bewerken ipv er nog eentje bij te zetten.. :)

Maar die smtp server bestaat dus niet, dan moet je bij je speedlinq.nl acount kijken welke je moet gebruiken, even op de site bij speedlinq kijken (support ofzo) of in je gegevens die je hebt gekregen bij het aanmelden.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

welkom op got met de search had je dit probleem al kunnen oplossen

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt bedankt !!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.