Hallo,
Ik heb een:
ASUS P2B
PII 350 MHZ
Diamond viper V550
Diamond mx300 geluid (PCI)
realtech 10mb netwerk kaart
philips 8x brander
een seagate 8 gig en seagate 20 gig harddisk
Ik draai windows me
Ik heb een fire wire kaart (Q-tec 510F) gekocht maar deze wordt totaal niet herkent door mijn computer. Terwijl al mijn andere PCI apparaten tijdens het booten mooi worden weergegeven in een tabbelletje met de fuctie er achter zie ik van mijn fire-wire kaart niets.
Ook in de windows omgeving zie ik niets zelfs geen onbekend apparaat of conflict
Het is net of hij er niet is. In een modernere computer werkte hij wel en de kaart is goed geinstalleerd.
Dit heb ik geprobeerd:
Windows 98 ipv ME geinstalleerd
Bios flashen met laatste bios update van asus website
Alle kaarten verwijderd behalve fire wire en video kaart
PCI 2.1 optie in bios gedisabled
Eerder herkende mijn computer ook een USB 2.0 kaart niet, ook deze heb ik niet aan de praat kunnen krijgen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
Peter
Ik heb een:
ASUS P2B
PII 350 MHZ
Diamond viper V550
Diamond mx300 geluid (PCI)
realtech 10mb netwerk kaart
philips 8x brander
een seagate 8 gig en seagate 20 gig harddisk
Ik draai windows me
Ik heb een fire wire kaart (Q-tec 510F) gekocht maar deze wordt totaal niet herkent door mijn computer. Terwijl al mijn andere PCI apparaten tijdens het booten mooi worden weergegeven in een tabbelletje met de fuctie er achter zie ik van mijn fire-wire kaart niets.
Ook in de windows omgeving zie ik niets zelfs geen onbekend apparaat of conflict
Het is net of hij er niet is. In een modernere computer werkte hij wel en de kaart is goed geinstalleerd.
Dit heb ik geprobeerd:
Windows 98 ipv ME geinstalleerd
Bios flashen met laatste bios update van asus website
Alle kaarten verwijderd behalve fire wire en video kaart
PCI 2.1 optie in bios gedisabled
Eerder herkende mijn computer ook een USB 2.0 kaart niet, ook deze heb ik niet aan de praat kunnen krijgen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
Peter