Toon posts:

Chrome orb = kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik ff mijn vinger tegen mijn fan van mijn chrome orb hield, omdat ik dat wel leuk vond |:( braken er 2 schoepen af.
later is ook nog printplaat kapot gegaan.
nu doet ie dus helemaaaaaaaal niks meer.
kan ik ergens een nieuwe fan(dus zonder heatsink) kopen/bestellen, of heeft iemand er toevallig 1 thuisliggen????
want ik heb geen zin om weer 67+25 piek te betalen.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Sorry, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken, bij het lezen van deze post.

Verwijderd

loooooser!

Verwijderd

>:)

Verwijderd

stumper ;)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33
Heb der nog wel een liggen maar ja die ben ik zeluf nodig >:) Tis wel een beetje dom (8>

fan vind je denk ik niet los

• Digicore
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

gelukig voor jou stond de fan niet aan.... anders was je misschien ipv 2 schoepen, 2 vingers kwijt geweest...>:)

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

Verwijderd

Topicstarter
uhm, hij stond dus wel aan :(
maar mijn vinger is nog redelijk heel
niemand 'nuttige' reacties?

• php
  • Niet online

php

Ik zou het echt niet weten, misschien kan je er een delta 60 HP op klooien, koelt-ie misschien nog wel beter ook (maakt in ieder geval meer herrie:))

Verwijderd

hahahahaha!!!! spring je ook voor de trein omdat je het leuk vindt om die tegen te houden????

mafkees!!!! >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 november 2000 15:56 schreef Da_man het volgende:
niemand 'nuttige' reacties?
Op dinsdag 28 november 2000 17:10 schreef DaFoX het volgende:
hahahahaha!!!! spring je ook voor de trein omdat je het leuk vindt om die tegen te houden????

mafkees!!!! >:) >:)
:?
kan iemand anders die wel kan lezen misschien
mij een tip geven?

• php
  • Niet online

php

Mijn laatste reactie was een serieuze. Die ronde fans heb ik nog nooit in het wild gezien, Delta fans wel. Have a go, zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan je die kopen dan? en hoe duur?
en dat is dus alleen een losse fan die ik op de heatsink van mijn orb moet schroeven?

Verwijderd

Jongetje GA GEWOON EEN HELE NIEUWE ORB HALEN>:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
Betaal jij ut?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
k heb hier nog een silent cooler liggen die nu op m'n verrotte t-bird 800 hangt. die kan je van mij part kopen voor bijna niks. zodra m'n peeceetje het weer doet, komt er m'n golden orb of coolermaster f zo op....

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
je hebt met het vast lijmen een stuk van je print vast gelijmt en daarna er hard aan gedraait zoadt je een stuk print eruit heb gesloopt |:( Er liep toevallig een verbinding door dat stukje:(. Ik heb de beschermlaag eraf gehaalt en de kopere lijnen verbonden door een draadje er tussen te solderen. Testen lukt niet want het blauwe draadje moet een sturing van het mobo hebben. Morgen maar effe komen halen en hopen dat hij het doet :) .

Flickr

Pagina: 1