Toon posts:

[WIN98] USb Root geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het oude moederbord vervangen te hebben in een MSI K7T266Pro2 heb ik Windows 98 weer opgestart en na de nodige hardware gevonden te hebben liep Windows gewoon weer lekker (een wonder op zich). Probleem is nu echter dat hij mijn USB Root hub niet meer will starten. Hij vindt hem wel, ik installeer hem maar als ik hem dan bekijk staat er een uitroeptekentje voor. Bekijk ik dan de fout, dan geeft hij: de NTKERN.VXD-aparaat laad programma's kunnen het stuurprogramma voor dit programma niet laden. (code2).

Ik heb alle USB hardware al verwijderd in save mode, toen weer opnieuw gestart waarna alles weer netjes gevonden wordt maar het probleem blijft. Het is dus gekomen na de "moederbord transplantatie". Bij een andere PC met Win 98 treedt precies hetzelfde probleem op (heeft nu een ASUS K7V moedebord waar de USB Root Hubs het eerst wel gewoon onder deden!).

Allerlei drivers (waaronder USB filters van de site van MSI) opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt. kHeb het hele internet en GOT al afgezocht maar alle oplossingen die daar beschreven staan werken niet... kHeb wel wat gelezen over USB.exe maar dat kan ik nergens vinden om te downloaden.

Suggesties?