Toon posts:

Welke watercooling?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nou al een tijdje aan het denken om watercooling te nemen, maar telkens struikel ik over de vele keuze's die er zijn. Ik zelf ben een n00b in watercooling en zou niet weten welk merk het beste is etc.

Normalieter zou het me zelf wel gelukt zijn om reviews e.d. te vinden, maar het is nogal opvallend dat de meeste reviews redelijk oud zijn en dat ze meestel met brakke cpu's getest zijn (zelf heb ik een 2700+).

Nou komt dus mijn vraag, welke watercooling? Een kit of set maakt me niet uit, ik wil gewoon dat het goed is. Prijs maakt ook vrij weinig uit, maar ik heb zo rond de €300-400 te besteden.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 19:03
Begin hier en hier eens, dat zijn geen oude revieuws, en nog nederlandstalig ook!

Nog even wat links:

Thermaltake Aquarius II Cooling Deeltje II
[rml][ WC] Asetek Waterchill topic[/rml]

[ Voor 29% gewijzigd door yogy op 17-07-2003 21:14 ]

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Leef je uit, er is zo veel moois op de markt. Doe eens marktonderzoek van wat er allemaal verkrijgbaar is, lees reviews, diverse draadjes hier op GoT en maak je eigen keuze. Dan heb je achteraf ook niet de kater dat hetgeen je gekocht hebt niet aan je wensen voldoet. Succes en veel plezier. ;)

Wanbeleid is ook beleid.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 21:06:
Ik ben nou al een tijdje aan het denken om watercooling te nemen, maar telkens struikel ik over de vele keuze's die er zijn. Ik zelf ben een n00b in watercooling en zou niet weten welk merk het beste is etc.

Normalieter zou het me zelf wel gelukt zijn om reviews e.d. te vinden, maar het is nogal opvallend dat de meeste reviews redelijk oud zijn en dat ze meestel met brakke cpu's getest zijn (zelf heb ik een 2700+).

Nou komt dus mijn vraag, welke watercooling? Een kit of set maakt me niet uit, ik wil gewoon dat het goed is. Prijs maakt ook vrij weinig uit, maar ik heb zo rond de €300-400 te besteden.
Toe maar, alles onder de 2700 is een brakke cpu..!?!?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
echt slechte waterkoeling is er niet of nauwelijks, als ik jou was zou ik gewoon ergens een leuk setje bestellen bijvoorbeeld bij www.xxlcases.nl

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 21:06:
Prijs maakt ook vrij weinig uit, maar ik heb zo rond de €300-400 te besteden.
voor dat budget zou ik geen kant en klaar setje kopen :z dan zou ik voor de wat duurdere spullen gaan zodat je later genoeg capaciteit hebt om eventueel uit te breiden.

* MewBie is zelf ook WC n00b, maar dit is wat ik zou hebben gedaan

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

Topicstarter
OcNewB schreef op 17 juli 2003 @ 21:12:
[...]

Toe maar, alles onder de 2700 is een brakke cpu..!?!?
Zo bedoel ik het niet, maar de meeste reviews zijn 1200-1900 ;x

Verwijderd

op i-net zijn er echt zat reviews te vinden (en zeker boven 1900), doorzoek deze forum maar, ga op onderzoek uit.

volgens mij als je watercoolio set heb, weet je strax nie hoe je proccie moet occen

nie negatief, maar ter vooruitnadenking zeg maar.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
ik heb nu een Thermaltake aquarius II en ben van plan om op korte termijn een zelf samengesteld setje te kopen. Als je makkelijk aan watercooling wil komen, dan is een setje het beste, snel ingebouwd (meestal) en alles sluit op elkaar aan :)

Instagram / YouTube

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Er loopt toch iets van het grote waterkoelingvragen topic ofzow. Ik zou deze vraag daar stellen, daat is tie tenslotte voor.

Deze bedoel ik: [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic deel IV[/rml]

[ Voor 24% gewijzigd door mlevd op 17-07-2003 21:34 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Juistem, helemaal goed. Zelf reviews zoeken en lezen, er zijn heus wel nieuwe, van o.a. de Asetek Waterchill. En zie mlevd hierboven, daar is dat topic voor bedoeld :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.