welke poort?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 09:13
ik heb hier sinds kort een koe grazen en ik wil niet de standaard keyserver gebruiken. Het probleem is dat ik niet weet welke server en poort ik kan gebruiken omdat ze hier bij mijn afstudeerbedrijf een proxy hebben. Bij IE staat die ingesteld op 1010. Wil dat zeggen dat ik alleen deze poort kan gebruiken?
Ik heb verschillende servers (http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=1) en poorten geprobeerd (2064, 21, 8080) maar het lukt niet om verbinding te krijgen.

HELP!!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb zelf deze instellingen op dsmarty.keyserver.org te flushen vanachter een Microsoft proxy

[parameters]
id=JouwEmail

[misc]
project-priority=RC5,OGR=0,CSC=0,DES=0

[rc5]
fetch-workunit-threshold=500
randomprefix=200

[networking]
nofallback=false
autofindkeyserver=no
keyserver=212.187.18.145:2064 (mijn proxy)
firewall-type=http (firewall soort)
firewall-host=192.168.1.249:80 (ip adres proxyserver + poort proxyserver)
firewall-auth= (moet je ff via de instellingen je gebruikersnaam/ww invoeren indien nodig)
encoding=uue (7bits UUencoding inschakelen)

[display]
detached=yes
progress-indicator=off

Suc6 ermee! (ohja, altijd een IP adres invoeren bij proxy, geen hostname!)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
altijd een IP adres invoeren bij proxy, geen hostname
Dat kan ik onder normale omstandigheden alleen maar AFRADEN, want ip-adressen kunnen veranderen en hostnames NIET

We spend our years as a tale that is told

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 09:13
tnx! 't werkt...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dutchman, je hebt gelijk, maar in dit specifieke geval is dat niet mogelijk omdat je niet rechtsreeks vanuit de client de DNS-server kan aanspreken!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dit was ook hetgeval bij het netwerk waar Mo-Bees werkt. Als hij 212.187.29.126 als keyserver gebruikte kon hij niet connecten, echter energy.keyserver.org werd omgeleid via de dns en daardoor ging het verkeer wel door de proxy heen. Het is dus aan te raden om hostnames te gebruiken in zulke gevallen.
Pagina: 1