Ik heb hier een kensington flylight (USB lampje) en nu zou ik het handig vinden als deze ook brand als mijn PC uit staat. Mijn muis (PS2) blijft wel branden maar dat USB lampje niet hoe kan ik er voor zorgen dat er 5 volt op die USB poorten blijft?
op je moederboard naar een jumper zoeken voor "wake on keyboard" of misschien een setting in de bios
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Tja dat is grappig de één wil het uit hebben (ik dus) en de ander wil het aan hebben.
Je zou een MSI moederbord kunnen nemen, die met de laatste bios updates dit kunnen instellen, misschien dat het bij andere moederborden ook mogelijk is.
Men zegt wanneer je het uit wil hebben dat je de legacy ondersteuning moet uitschakelen, die zou ik in jouw geval dus op alle poorten proberen in te schakelen.
Je zou een MSI moederbord kunnen nemen, die met de laatste bios updates dit kunnen instellen, misschien dat het bij andere moederborden ook mogelijk is.
Men zegt wanneer je het uit wil hebben dat je de legacy ondersteuning moet uitschakelen, die zou ik in jouw geval dus op alle poorten proberen in te schakelen.
Ik heb helaas een ASUS A7V333 bordje en jimbolino, ik heb mijn tobo en muis via PS/2 en mijn flylight via USB!
Verwijderd
+5VSB (standby) inschakelen in Bios / mobojumper / OS - en dan moet je hardware dat ook aankunnen om te functioneren.
Er blijft zowiezo 5 volt op de USB-poort staan. Ook als je pc uit staat.
Maar als je lamp word geschakeld via 1 van de data-lijnen, dan houd het op
Maar als je lamp word geschakeld via 1 van de data-lijnen, dan houd het op
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
op mijn abit at7 blijven ze standaard aan wat knap irritant is (knipperend lampje op webcam en nog meer...)
Lijkt me sterk voor een lampjeMaar als je lamp word geschakeld via 1 van de data-lijnen, dan houd het op
Dat leek mij ook al
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
Voor ASUS A7V333 bepalen de jumpers USBWP2_EN en USBWP1_EN of een USB onder spanning blijft staan. Het gedrag van de PC op zon USB Wake Up regel je met de jumpers USB01_PWR en USB23_PWR.
Zie ooK de handleiding op ftp://www.asus.it/pub/ASU...3/a7v333/e1010_a7v333.pdf
Pagina 24 en 25.
Gdlck
Zie ooK de handleiding op ftp://www.asus.it/pub/ASU...3/a7v333/e1010_a7v333.pdf
Pagina 24 en 25.
Gdlck
Pagina: 1