[WinXP] Meerdere bureaubladen + Active Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 07:42
Met nView heb ik 2 bureaubladen gedefinieerd; werkt allemaal perfect. Nu wil ik alleen op het ene bureaublad wèl de Active Desktop aan hebben staan, en op de andere niet. Is dit mogelijk? Als ik me namelijk op het eerste bureaublad bevind, en ik zet de Active Desktop aan of uit, dan neemt het tweede bureaublad deze instelling automatisch over...

Iemand :?

• Upquark
Ik hoop dat iemand nog wat weet :? :)

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

'k geloof niet dat dat werkt.. daar moet je denk ik een iets uitgebreider proggy voor hebben dan nview. Nview is niet de enige op dit gebied... tis een proggy gelevert bij een driver.. als je het echt heftig gebruikt kan je beter een echt programma installeren dat er helemaal voor gebouwd is en niet gewoon een extraatje bij een driver is.

Verder niets dan goed over nview hoor (al hadden ze het er van mij uit mogen laten, ik gebruik het toch niet) maar je kan er niet TE veel van verwachten..

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Ik heb een Ati Radeon 8500 en 2 monitoruitgangen. Ik gebruik Active desktop op mijn tweede scherm, en geen active desktop op mijn hoofdscherm. Dus moet kunnen, zou ik zeggen. Ik weet alleen niet of de drivers van NVidia dat wel kunnen...

| Specs Aurora24 | My music |

• Upquark
Ik heb ondertussen ook al allerlei andere programma's geprobeerd, die meerdere bureaubladen beheren, maar stuk voor stuk hebben ze hetzelfde probleem: de instelling voor Active Desktop is onafhankelijk van de bureaubladen :/.

Ondertussen heb ik maar via User Accounts een nieuwe gebruiker aangemaakt, en dan via Super-Fast User Switcher (zit in de Windows Powertoys) kan ik met Winkey-Q wisselen tussen de 'bureaubladen'. Geen nette oplossing, dus als iemand nog wat weet? Graag! :)

• Upquark
OK, laatste kick...

Iemand die nog een programma weet dat meerdere desktops kan beheren die ook voor elke afzonderlijke desktop de Active Desktop aan of uit kan zetten?
Pagina: 1