Ok hier ben ik weer met mijn zoveelste computer probleem in zeer korte tijd.
specs:
asus a7n8x non deluxe
amd athlon 1400mhz
2x 256 ddr pc2100
Maxtor 40gb hdd
Maxtor 120gb hdd
350 watt voeding
Radeon 9700pro AIW
Ik wilde gisteren mijn pc aanzetten maar dat lukte niet, de powerknop reageerde niet en er gebeurde NIETS.
Ok dat is waarschijnlijk de voeding, die heb ik zojuist vervangen voor een 300watt die ik nog had en ja hij gaat weer aan.
Maar nu worden mijn hdd's niet meer herkend, het hdd ledje blijft branden en ook het floppy disk ledje blijft aan. (pc blijfst steken op "detecting ide devices")
Ik heb al geprobeerd met alleen 1 hdd te booten en verder niets eraan maar dan nog start hij niet door.
Mijn fans en dergelijke gaan wel aan dus er is wel gewoon stroom.
Heb al andere aansluitingen geprobeerd en andere ide kabels en allebij de schijven al maar nogsteeds blijven dezelfde symptomen.
Is 300 watt te weinig voor 1 hdd 1 mobo en de fan van mijn Radeon?
Lijkt me sterk want met die 350 watt heb ik daar geen problemen mee gehad.
specs:
asus a7n8x non deluxe
amd athlon 1400mhz
2x 256 ddr pc2100
Maxtor 40gb hdd
Maxtor 120gb hdd
350 watt voeding
Radeon 9700pro AIW
Ik wilde gisteren mijn pc aanzetten maar dat lukte niet, de powerknop reageerde niet en er gebeurde NIETS.
Ok dat is waarschijnlijk de voeding, die heb ik zojuist vervangen voor een 300watt die ik nog had en ja hij gaat weer aan.
Maar nu worden mijn hdd's niet meer herkend, het hdd ledje blijft branden en ook het floppy disk ledje blijft aan. (pc blijfst steken op "detecting ide devices")
Ik heb al geprobeerd met alleen 1 hdd te booten en verder niets eraan maar dan nog start hij niet door.
Mijn fans en dergelijke gaan wel aan dus er is wel gewoon stroom.
Heb al andere aansluitingen geprobeerd en andere ide kabels en allebij de schijven al maar nogsteeds blijven dezelfde symptomen.
Is 300 watt te weinig voor 1 hdd 1 mobo en de fan van mijn Radeon?
Lijkt me sterk want met die 350 watt heb ik daar geen problemen mee gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 19:53 ]