Toon posts:

CANAL+ Irdeto valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw crd-tje in mijn irdeto smartcard geladen, maar heb de laatste dagen, dat mijn kaart de volgende dag weer niet werkt.Telkens laad ik hetzelfde crd-tje weer in de kaart en kan ik weer kijken en de volgende dag moet ik alles weer opnieuw doen. Weet iemand of er een nieuw crd-tje beschikbaar is ?

Ik zet trouwens iedere nacht mijn galaxis dvr 500 op standby. Bij de pace 500 doet hij het ook

Verwijderd

misschien heb je hier wat aan http://cyber.nl.fortunecity.com/floppy/28/frames1.htm

kijk maar in het forum

Ik zelf gebruik nooit crd files maar pic en hex files werkt altijd.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Wat is een crd'tje?

• MaxDamage
  • Laatst online: 15-08 22:43
Crd`s:

Crd's zijn files die een reeks van strings bevatten, welke aan de Smartcard gezonden
worden.
De Crd's kunnen door bijna alle Cardprogrammers gebruikt worden. Ze worden eenvoudig
door de programma's geladen en automatisch uitgevoerd.
Ze hebben verschillende funkties, bijvoorbeeld:
Date10.crd schrijft een nieuwe datum voor Prov_10 op de kaart, die men dan ingeven kan
KeyON10.crd schrijft een Keyupdate voor Prov_10, de Key word tijdens de uitvoering ingegeven
ID_on10.crd schrijft het Channel ID voor Prov_10 die men dan ingeven kan.

Er bestaan nog veel meer crd's. Wat ze doen leert men het beste van de readme files die meestal
bijgeleverd worden, of men bekijkt ze zich zelf met een editor. Vaak staat in de aanhef van de CRD
de funktie vermeld.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

SSSt...!

Niet te hard, anders hoort Freek het ;)

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Me too, pic+hex. Maar hebben ook geen irdeto (wel seca/via :9 ).

Anywayz, hoe het met crd's zit weet ik niet precies. Wel heb ik vaak van 'Anti-Reset' gehoord als het over HEXjes gaat, waarschijnlijk heb jij hier last van.

'k zou hier wel een linkje neer willen zetten, maar volgens mij kan ik dat beter niet doen...

• Bigfoot
Begrijp ik trouwens goed dat de Canal + programma's op 1 frequentie zowel in Seca als Irdeto gecodeerd zijn? Hoe kan dat eigenlijk? Zijn het gewoon twee aparte streams naast elkaar ofzo?

• Bigfoot
Op woensdag 13 juni 2001 19:49 schreef The Collector het volgende:
Me too, pic+hex. Maar hebben ook geen irdeto (wel seca/via :9 ).

Anywayz, hoe het met crd's zit weet ik niet precies. Wel heb ik vaak van 'Anti-Reset' gehoord als het over HEXjes gaat, waarschijnlijk heb jij hier last van.

'k zou hier wel een linkje neer willen zetten, maar volgens mij kan ik dat beter niet doen...
Ik krijg op een Viaccess kaartje steeds de melding "please check the card" maar kan daarna gewoon verder kijken. Enig idee of dat uit te zetten is??
Pagina: 1