allow ik heb telkens als ik Counter strike speel een blauw beel en dan komen zoals deze fouten: Portcls.sys + tcpip.sys + kmixer.sys allemaal .Sys fouten hoe kan ik ervoor zorgen dan dat neit meer gebeurt ik heb overal gezocht maar ik kom er niet uit Hellup|:(
Wat snap je hier niet van, zie deze Waar kan je Service Packs Downloaden en Service Packs 
Heb je wel gelezen en gezocht en heb je deze gelezen http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
Heb je wel gelezen en gezocht en heb je deze gelezen http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast!
Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk
[ Voor 205% gewijzigd door aReaRe op 17-07-2003 18:38 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
uberhaupt hoort die niet in WOS maar in SA.
mutsje schreef op 17 July 2003 @ 18:55:
uberhaupt hoort die niet in WOS maar in SA.
[ Voor 14% gewijzigd door aReaRe op 17-07-2003 18:57 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Problemen met enkel Counterstrike horen inderdaad thuis in SPV (ALS het daar al niet in de FAQ of de search is te vinden).
Maar daar staat je vraag al: CS Probleem telkens blauw beeld + aantal fouten
Je hebt ondertussen dus 4 topics geopend voor deze ene vraag en nog Windows Operated Systems - Policy niet gelezen?
Check ook Windows XP en 2000 BSOD guide even. Deze kan op slot, dubbel en je geeft niet de info die we nodig hebben.
• Welk BSOD precies
• Wat staat er in je event log?
• Welke hardware?
• Welk OS?
etc etc.
Maar goed, een topic is meer dan genoeg. Ik raadt je aan om niet NOG een topic te openen: " ik heb overal gezocht" is niet serieus te nemen aangezien je dan had geweten welke info nodig is. Geef dus even alle info in het ene openstaande topic
En lees toch nog eens wat topics door (en de WOS en SPV FAQs, net als die van de hardwarefora. Staat heel veel interessants in).
Zie natuurlijk ook Riemer hierboven.
Maar daar staat je vraag al: CS Probleem telkens blauw beeld + aantal fouten
Je hebt ondertussen dus 4 topics geopend voor deze ene vraag en nog Windows Operated Systems - Policy niet gelezen?
Check ook Windows XP en 2000 BSOD guide even. Deze kan op slot, dubbel en je geeft niet de info die we nodig hebben.
• Welk BSOD precies
• Wat staat er in je event log?
• Welke hardware?
• Welk OS?
etc etc.
Maar goed, een topic is meer dan genoeg. Ik raadt je aan om niet NOG een topic te openen: " ik heb overal gezocht" is niet serieus te nemen aangezien je dan had geweten welke info nodig is. Geef dus even alle info in het ene openstaande topic
En lees toch nog eens wat topics door (en de WOS en SPV FAQs, net als die van de hardwarefora. Staat heel veel interessants in).
Zie natuurlijk ook Riemer hierboven.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()