SE T310 in de was :(

Pagina: 1
Acties:

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
Hallo mensen,

ik heb vanmiddag mijn telefoon per ongeluk in de was gedaan en nu is m'n tel kapot. Ik had een abbo van 1 jaar en heb ongeveer 10 maand te gaan. Hij was ook niet verzekerd. Wat kan ik nu nog doen ? Ik had 'm besteld via 2call. Is 't mogelijk om 'm nog achteraf te verzekeren of iets anders?

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:00

ultimateharry

Team Slayer:-)

Je hebt denk ik gewoon pech, ook al kon je hem achteraf verzekeren, dan was je nog niet verzekerd tegen wasmachines.
En geloof me daar komen ze achter, je komt niet weg met: ,,Hij is gewoon kapot gegaan".

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

wat is er precies aan kapot? wellicht is er een fanatiekeling die dat ding nog voor een prikkie kan fixen?

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:32

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Nadat ik in het zwembad was gedoken (met natuurlijk mn tel. nog in mn zak), deed ie 't niet meer (ouwe nokia). Ik 'm uitelkaar schroeven, föhn erover en goed droogblazen , et voila , hij deed 't weer ( alleen af en toe moeite om 'm aan of uit te zetten).

Wie weet werkt dat bij jou ook, en anders ben ik toch ook bang dat je pure pech hebt

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Er zijn wel verzekeringen tegen waterschade, maar die keren niet uit als je hem in een wasmachine gooit, en bovendien is het dan oplichting! En grote kans dat je tijdens het afsluiten je gsm moet laten zien, dan zien ze dat ie goed is, of in jouw geval al naar de klote is, verzekeringen zijn echt niet op hun acherhoofd gevallen.

Denk dat je hem het beste naar een handige kennis ofzo kan brengen om hem daar te laten fixen als dat nog kan :)

Sterkte iig

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

FastBunny schreef op 17 July 2003 @ 18:40:
Er zijn wel verzekeringen tegen waterschade, maar die keren niet uit als je hem in een wasmachine gooit, en bovendien is het dan oplichting! En grote kans dat je tijdens het afsluiten je gsm moet laten zien, dan zien ze dat ie goed is, of in jouw geval al naar de klote is, verzekeringen zijn echt niet op hun acherhoofd gevallen.

Denk dat je hem het beste naar een handige kennis ofzo kan brengen om hem daar te laten fixen als dat nog kan :)

Sterkte iig
"als dat nog kan" Dat betwijfel ik toch zeker. Vooral als gedurende de was de accu er nog gewoon in zat (wat me het geval lijkt) en al helemaal als hij aan heeft gestaan. Er zitten zoveel gevoelige microsysteempjes in die zo makkelijk doorbranden dat me de kans in dat geval niet aanwezig lijkt dat je hem nog zo kan repareren, een nieuwe is dan zeer waarschijnlijk goedkoper (of iemand moet er al zoveel lol aan beleven dat hij/zij het gratis doet en het nog goed kan ook)

Je kan hem natuurlijk altijd opsturen naar fabrikant, maar ik gok dat ook die er niets mee kan omdat de vervaningskosten hoger komen te liggen dan een nieuwe telefoon (denk alleen maar eens aan de LCD, daar komt water tussen, dat krijg je er niet uit, laat vlekken achter, etc, dus die moet in ieder geval worden vervangen lijkt me)

Ceci n'est pas une signature!

Pagina: 1