Hai allemaal,
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn kaart.
Na het instaleren van de nieuwe drivers (3.6) kreeg ik ineens last van spontane reboots en vastlopers bij het opstarten en/of spelen van games.
Ik heb hierna de drivers volgens de voorgeschreven methode's gedeinstaleerd en m'n oude weer teruggezet.
Ook hierna bleef het probleem hetzelfde, ik schreef de problemen daarna toe aan de behoorlijk hoge buitentemperatuur en heb het even laten liggen.
Maar... vandaag is het een stuk koeler, ik heb ook een xtra fan op de gpu gericht en er veranderd niets....
Games die ik heb geprobeerd :
UT I, kan ik ong 1 minuut spelen en dan een vastloper
UT II, vastloper bij aanvang level
C&C Generals, vastloper na 1 minuut
3D Mark 2001 se, spontane reboot na een minuut of 5
Ik heb niets over geclocked en heb behalve de drivers gisteren ook niets veranderd aan de config.
Hier een rundown van het systeem
Hercules 9800 Pro
Asus A7V8X
AMD XP 2600+
2 x 512 mb @ 333mhz
Creative SB 5.1
verders wat schijfjes en cddrives
Software:
Win XP
Alle updates
Direct X 9a
Heeft iemand enig idee hoe dit kan en/of wat ik kan doen om het probleem te verhelpen ?
Alle tips zijn welkom aangezien ik zaterdag een lanparty heb en daar toch wel errug graag fatsoenlijk aan mee wil doen
Greetz,
Menno
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn kaart.
Na het instaleren van de nieuwe drivers (3.6) kreeg ik ineens last van spontane reboots en vastlopers bij het opstarten en/of spelen van games.
Ik heb hierna de drivers volgens de voorgeschreven methode's gedeinstaleerd en m'n oude weer teruggezet.
Ook hierna bleef het probleem hetzelfde, ik schreef de problemen daarna toe aan de behoorlijk hoge buitentemperatuur en heb het even laten liggen.
Maar... vandaag is het een stuk koeler, ik heb ook een xtra fan op de gpu gericht en er veranderd niets....
Games die ik heb geprobeerd :
UT I, kan ik ong 1 minuut spelen en dan een vastloper
UT II, vastloper bij aanvang level
C&C Generals, vastloper na 1 minuut
3D Mark 2001 se, spontane reboot na een minuut of 5
Ik heb niets over geclocked en heb behalve de drivers gisteren ook niets veranderd aan de config.
Hier een rundown van het systeem
Hercules 9800 Pro
Asus A7V8X
AMD XP 2600+
2 x 512 mb @ 333mhz
Creative SB 5.1
verders wat schijfjes en cddrives
Software:
Win XP
Alle updates
Direct X 9a
Heeft iemand enig idee hoe dit kan en/of wat ik kan doen om het probleem te verhelpen ?
Alle tips zijn welkom aangezien ik zaterdag een lanparty heb en daar toch wel errug graag fatsoenlijk aan mee wil doen
Greetz,
Menno