Hallo allemaal, ik ben dus bezig met een Class te maken voor reflections, het is de bedoeling dat een assembly geladen kan worden in de class, waarna er wat simpele dingen gedaan kunnen worden met de assembly zoals het opvragen van de modules, functies, etc.. nu is er nog 1 stukje dat niet werkt, en dat is het aanroepen van de functie, ik gebruik:
de foutmelding die ik krijg is: Object does not match target type, als ik de functie GetHashCode probeer aan te roepen werkt het echter wel goed, is het de bedoeling dat elke propertie, functie in mijn assembly dan een object als return type heeft?
www.asp.net had ook geen artiekelen over reflections of iets, dus ja, ik heb even geen idee, zit nog steeds in msdn te bladeren, maar die gebruiken een binder, even kijken waar dat goed voor is.
Martin
nog ff toevoeging, __modules is een array met alle modules uit de Assembly, het resultaat van assembly.getTypes dus, GetIndexByName zoekt de index uit de array via de naam.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Public Function InvokeMethod(ByRef ModuleName As String, ByVal FunctionName As String, ByVal Params() As Object) Dim Method As MethodInfo Method = __modules(GetIndexByName(ModuleName)).GetMethod(FunctionName) Method.Invoke(__modules(GetIndexByName(ModuleName)), Params) End Function |
de foutmelding die ik krijg is: Object does not match target type, als ik de functie GetHashCode probeer aan te roepen werkt het echter wel goed, is het de bedoeling dat elke propertie, functie in mijn assembly dan een object als return type heeft?
www.asp.net had ook geen artiekelen over reflections of iets, dus ja, ik heb even geen idee, zit nog steeds in msdn te bladeren, maar die gebruiken een binder, even kijken waar dat goed voor is.
Martin
nog ff toevoeging, __modules is een array met alle modules uit de Assembly, het resultaat van assembly.getTypes dus, GetIndexByName zoekt de index uit de array via de naam.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 17:12 . Reden: stukje vergeten ]