Toon posts:

[Delphi]Geen geluid bij afspelen mpeg in TMediaplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mpeg gemaakt, die wel wordt afgespeeld door TMediaplayer alleen zonder geluid... Terwijl hij het wel gewoon uitstekend met geluid doet in Windows Media Player dus het lijkt me niet echt een codec probleem...

Weet misschien iemand een oplossing?

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:25

Tomatoman

Fulltime prutser

Wat heb je zelf al geprobeerd? En wat lukte er daarbij niet?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel gespeeld met TMPGEnc of het misschien werkte om een VCD of SVCD mpeg te maken, alle twee werken gewoon uitstekend alleen bij beide wil het geluid het gewoon niet werken, dus veel met geluid settings en standaarden gewerkt, allemaal tevergeefs...
Ik kan daarnaast met drivers gaan klooien alleen als hij het in WMP het wel gewoon doet kan ik IMO die optie wegstrepen...

Ook kan ik de help en de search op GOT niet iets zinnigs vinden op dit probleem, dus ik hoopte dat iemand mij misschien kan helpen met wat ik over het hoofd misschien zie...

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:25

Tomatoman

Fulltime prutser

Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat het probleem kan zijn. Probeer eens wat verschillende AVI- en MPEG-bestanden in de TMediaPlayer af te spelen. Je hebt er vast wel een paar met verschillende interne bestandsformaten. Misschien hoor je bij andere bestanden wel gewoon geluid. Zo ja, dan zit het probleem waarschijnlijk ergens ver achter de schermen (niet tof voor jou). Hoor je bij geen enkel bestand iets, dan is het waarschijnlijker dat je zelf iets fout doet.

Een goede grap mag vrienden kosten.