[HPLJ1100] Bakt enveloppen dicht bij printen

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb hier een HPLJ1100 al geruime tijd staan, iedere keer als ik een envelop moest hebben pakte ik de pen, want vergat steeds dat ik ze ook wel door de laserjet kon jagen.

Nu heb ik vanmiddag een aantal eveloppen geprint, maar mijn fuser "bakt" mijn lijmlaag van mijn enveloppen dicht :( Ik krijg ze wel weer los, maar tis niet fijn, is hier zo 1-2-3 een makkelijke oplossing voor?

20*350ZO45°

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-08 18:34
misschien eerst een brief erin stoppen en dan printen :D

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Dat is iets waar je over het algemeen last van hebt met laserprinters. Heb ik ook bij bepaalde enveloppen op m'n hp 6L. Probeer eens een ander type envelop!
Ik heb nu enveloppen zonder plaklaag, maar met zo'n stickerlaag.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Cyberdeck schreef op 17 July 2003 @ 17:33:
Dat is iets waar je over het algemeen last van hebt met laserprinters. Heb ik ook bij bepaalde enveloppen op m'n hp 6L. Probeer eens een ander type envelop!
Ik heb nu enveloppen zonder plaklaag, maar met zo'n stickerlaag.
Je bedoeld enveloppen met van die "maandverbandstrips"? Deze enveloppen van mij waren dacht ik €0,35 voor 50 bij de Wibra ;) Wel jammer dat daar eigenlijk niet over nagedacht is.

20*350ZO45°

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Het het hier ook met de laserprinter. Oplossing is inderdaad enveloppen met strips gebruiken..

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook een oplossing voor vensterenveloppen? D.w.z. een type vensterenveloppen dat tegen de laserprinter kan? (Bij voorkeur leverbaar in DL en A5.)

Onze Brother HL-1440 bakt ze zodanig dat de vensters krimpen en dan is de hele envelop uit vorm. Hierdoor moet ik het logo met veel geduld per inkjet-printer op de envelop plaatsen. (Plakken is dankzij die zelfklever-met-aftrekstrip geen probleem.)

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Ehm... is het idee van de vensterenvelop juist niet dat je niks op de envelop hoeft te printen omdat je door het venster heen het adres op de brief kunt lezen :?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 15:07
_nethack schreef op 18 July 2003 @ 08:12:
Ehm... is het idee van de vensterenvelop juist niet dat je niks op de envelop hoeft te printen omdat je door het venster heen het adres op de brief kunt lezen :?
Hij wil een logo op de envelop printen...

- Maar je maakt wel wat mee! -

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
Misschien is een stempel een idee?

Verwijderd

EasyStamp kan daarvoor ook erg goed gebruikt worden.
Of je moet per se een logo elders willen plaatsen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 16:46:
EasyStamp kan daarvoor ook erg goed gebruikt worden.
Of je moet per se een logo elders willen plaatsen.
Wat lost easystamp op aan dat probleem dan? Knap stukje software dan ;) De vraag was:
Birdie schreef op 18 juli 2003 @ 02:00:
Hebben jullie ook een oplossing voor vensterenveloppen? D.w.z. een type vensterenveloppen dat tegen de laserprinter kan? (Bij voorkeur leverbaar in DL en A5.)

Onze Brother HL-1440 bakt ze zodanig dat de vensters krimpen en dan is de hele envelop uit vorm. Hierdoor moet ik het logo met veel geduld per inkjet-printer op de envelop plaatsen. (Plakken is dankzij die zelfklever-met-aftrekstrip geen probleem.)

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 18-07-2003 16:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Birdie schreef op 18 juli 2003 @ 02:00:

wordt de enveloppe minder warm op "economy' afdrukken? Give it a try.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 13:08

Super_ik

haklust!

mischien open afdrukken? of geleid ie dan nie door de aanvoer heen?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Pagina: 1