Toon posts:

Automatisch surfen d.m.v. een programma...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma dat voor mij gaat surfen.
Ik heb hier een pc staan die soms na een willekeurige tijd surfen de internet verbinding verbreekt.

Maar ik heb geen zin om daar 2 uur achter een 56k modem te gaan internetten terwijl misschien er een programma bestaat die voor mij gaat surfen.
Die dan de pagina's opent die ik opgeef en dan bijv 20 sec later weer naar de volgende gaat.

Heeft iemand enig idee of er zo programma bestaat?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je ergens geen ruimte waar je een pagina op kan zetten:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>:: N U T T E L O Z E :: P A G I N A ::</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<meta http-equiv="Refresh" content="60; URL=http://www.jewebsite.nl/mapje/ditbestand.htm" />
</head>

<body>

</body>
</html>

Ipv 60 (seconden ;)) kan je uiteraard de gewenste waarde invullen.
This shall do the trick. :)

[ Voor 23% gewijzigd door BtM909 op 17-07-2003 16:27 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Oke voor zover in ieder geval al super bedankt, maar hoe geef ik nou op welke sites hij moet bezoeken?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niet :? Je kan alleen een pagina opgeven. Dat moet deze pagina dus zijn (verwijzing naar zichzelf)

Wat is je echte bedoeling, want het neigt nu naar een pay-a-surfer principe waar je 'slim' onderuit wil komen.

Bovenstaand script houdt als het goed is je i-net verbinding open!

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 17-07-2003 16:51 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

BtM909 schreef op 17 July 2003 @ 16:51:
....Wat is je echte bedoeling, want het neigt nu naar een pay-a-surfer principe waar je 'slim' onderuit wil komen.
O-) O-) O-)

Nee, daar geloof ik niks van. :z

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Als we op die weg gaan reageer dan niet.
pay-a-surfer idee levert niks meer op en dat trekt mij ook helemaal niet.

Ik heb hier een pc staan die verbreekt de verbinding met surfen.
Nu kan ik er 2 uur achter gaan zitten en mun tijd verdoen met het w88 op die lekker snelle 56k modem. Of ik kan ff op zoek gaan naar een programma die het surfen voor mij doet.

Dus ik geef een aantal urls op die hij langs gaat. Zodat ik die tijd nuttiger kan besteden.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Uhm... en dan :?
Ik snap het nog niet... wat heb je er nou aan dat je pc gaat surfen terwijl je er helemaal niet achter zit.. :?

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Kun je niet beter de oorzaak van het probleem aanpakken?

Waarom disconnect die pc steeds?

Het kan zijn dat het een instelling is bij bv Internet Explorer of de inbelverbinding.
Bij 2 uur idle gaat die dan uit of zo ...

Heb je enig idee waar het vandaan komt?

Verwijderd

Is het niet zo dat je iets wil downloaden wat nogal lang duurt, maar dat zodra je een bepaalde tijd niet surft de verbinding automatisch afgekapt wordt?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:25:
Is het niet zo dat je iets wil downloaden wat nogal lang duurt, maar dat zodra je een bepaalde tijd niet surft de verbinding automatisch afgekapt wordt?
Heb ik idd weleens last van gehad jah. Dit kan kloppen.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

MADG0BLIN schreef op 17 July 2003 @ 17:26:
[...]

Heb ik idd weleens last van gehad jah. Dit kan kloppen.
Dat is gewoon een standaard functie in windows die je aan en uit kan zetten en waar je een bepaalde tijd in kan stellen. Dus ik zou dan in dat geval eerst eens gaan controleren of niet toevallig iemand die functie aan heeft gezet. (kan je instellen wanneer de verbinding wordt verbroken bij meerdere verschillende situaties)

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Topicstarter
Is het nou zo moeilijk dan om te lezen?
Ik heb waarschijnelijk het probleem opgelost, maar wil het 100% zeker zijn.
Nu kan ik de verbinding wel aanzetten en idle laten zijn dan verbreekt hij het zo wie zo.
Al die funtie + instellingen van de modem heb ik allemaal al gecontroleerd.

Ik zoek gewoon een programma die voor mij gaat surfen OMDAT de klant het probleem krijgt met het surfen. Als ik groot bestand download gaat het wel goed, maar downloaden van het bestand en surfen is toch wel iets anders.
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:25:
Juist drom moet ik ook een programma hebben die het surfen voor mij doet. 8)7
Downloaden van een groot bestand heeft geen zin.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 08:49 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:53

samo

yo/wassup

maar wil je dan per se naar bepaalde sites surfen of naar 'welke site dan ook'?
Dr is namelijk al een oplossing aangeboden voor 'welke site dan ook' en met javascript zou je dr zelf ook een kunnen bouwen...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Je kan ook Ping achter een timer / scriptje gooien of als screensaver instellen...

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

In een batchfile:

code:
1
2
3
4
:begin
ping 194.134.5.5
pause 100 
goto begin

Speel met de pause in voor de interval tijd

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

King

War. War never changes.

Je kan toch gewoon het sciptje aanpassen van BtM909?
Dan vul je gewoon je favorieten in en dan gaat ie die allemaal langs en dan herhaalt ie dat gewoon steeds, dan heb je iig meer dan één pagina.

Ik zie niet hoe je het voor elkaar gaat krijgen dat een programmaatje random een sitenaam aanmaakt en daar dan heen surft.......

edit: hmmm bij nader inzien gaat dat denk ik toch niet lukken, maar goed ik ben ook geen expert :)

[ Voor 14% gewijzigd door King op 18-07-2003 09:35 ]

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Waar ik eigenlijk aan zat te denken was om 2 uur te surfen en dit te laten loggen met een programma wat al je muis en toetsenbord bewegingen registreert en ook daarna dus het werk zou kunnen doen voor jou, ik heb het zelf ook wel is gebruikt maar weet de naam ervan eventjes niet meer.

Of een site open zetten die een autmatische refreshfunctie heeft ingebouwd, ik heb ze nog nooit gezien, maar voor mij part maak je zelf zo'n site met deze functie, die heel erg makkelijk in te bouwen is en die zet je dan open en zo blijft hij ook om de 30 min bijvoorbeeld actief. (ja btm909 zei het al, maar goed, dat is toch de oplossing, wat wil je nog meer?)

[ Voor 42% gewijzigd door MixingMastersM op 18-07-2003 09:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeft niet random, ik geef bijv. 10 sites op en die hij dan langs gaat.
Ik weet niet wrom hij de verbinding zomaar ontbrak. Bijv bij nationale telefoon gids als je een route wou zien werd de verbinding verbroken.

Het gaat zo willekeurig dat ik hem nu gewoon wil testen dat het dat niet meer doet.
En zoals ik al zei downloaden van een groot bestand gaat goed. Zit een nieuwe modem van Dynalink (56PMi) nieuwe drivers etc. dus het zit/zat waarschijnelijk ergens in windows.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 10:30
Als je het bovenstaande voorbeeld wilt gebruiken dan kun je een frameset aanmaken. Het bovenste frameset roept dan om de zoveel seconden een URL aan uit een lijstje wat je opgeeft. Desnoods doe je dit random, zodat je niet uit je URL's loopt voordat de gewenste tijd is verstreken. Vervolgens laat je dat scriptje het onderste frame naar die URL gaan. Zoiets moet binnen een paar minuten te maken zijn en het doet denk ik wel wat jij wilt.
Pagina: 1