Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ik zoek een APPLE G5 case

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok ik weet dat ze hem zelfs nog niet zijn beginne te versture maar ik zag die case op de apple site staan en ik wil hem, da is de meest bangelijke case die ik ooit al heb gezien, simpel en wat een disign, als iemand der ene tepakke kan krijge via welke weg dan ook laat het me wete ik ben zeer geintereseerd, en laat ineens wete wat jij denkt dat die cast waard is, maar ik wil wel ene van de G5 cerie, gene G4 want die zijn kiddy, daar kon bij wijze van spreke het teke van disney opstaan inplaats da van apple

nu nog hope dak mijne athlon daar ingepropt krijg

koen_bols@hotmail.com

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

Ten eerste is dit iets voor V&A
Ten tweede OMG waar heb jij zo NL leren schrijven?

[ Voor 63% gewijzigd door Shuriken op 17-07-2003 16:18 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

dat zal heel moeilijk zijn, zelfs G4 kasten zijn moeilijk te krijgen, dus mocht er iemand een G5 kast voor je kunnen regelen ben je er zeker wel zo'n 500-750 euro voor kwijt

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Post het eens op www.tweakers.net/aanbod want op deze manier zal je nergens komen. Geef je niet echt veel kans dat je dr een voor een aantrekkelijke prijs gaat vinden :)

En wees voortaan aub iets duidelijk, aan je Nederlands is werkelijk geen touw vast te knopen. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 31% gewijzigd door m-m op 17-07-2003 16:21 ]

Dit topic is gesloten.