Toon posts:

Mijn K7T-PRO2 omwisselen voor ABIT of ASUS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OP de HCC 2x de PRO2 gekocht, maar tot op heden geen OS kunnen installeren. Het moet aan het mobootje liggen, want 'k heb alle andere onderdelen afzonderlijk vervangen (HD, DIMMs, videokaart etc.)Tot op heden ook nog geen bruikbare reply gekregen. Dus omwisselen.

Voor welk mobo moet ik ze vervangen, de ABIT KT7 of de ASUS A7V.

Ik heb ook de ASUS Geforce MX 32 V7100T, dus ik neig naar de A7V.

Wie o wie?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

maakt niet uit.

De Abit kan makkelijker overgeklokt worden, door middel van de bios. De Asus is stabieler.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Wat doe je moeilijk, gewoon een nieuwe MSI. Ligt echt niet aan het merk hoor! Je hebt gewoon een slechte plank getroffen.

Ik heb deze ook en hij draait als een zonnetje. Onder Windows me hoefde ik zelfs het OS niet overnieuw te installeren. Alleen 2000 vond dit niet fijn.

Of je gebruikt verkeerde voedingen, of je staat extreem te overklokken. Ik zie nu dat je 2 borden hebt dus je moet of heeel veel pech hebben of je doet echt iets verkeerd.

suc6

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Wat geeft hij eigenlijk voor fout?

Ik heb dus een abit kt7 en windows gaf tijdens de installartie fout in cab bestand.

Dit bleek aan de duron te liggen, het cache was verrot

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 15:31 schreef basset het volgende:
Wat doe je moeilijk, gewoon een nieuwe MSI. Ligt echt niet aan het merk hoor! Je hebt gewoon een slechte plank getroffen.

Ik heb deze ook en hij draait als een zonnetje. Onder Windows me hoefde ik zelfs het OS niet overnieuw te installeren. Alleen 2000 vond dit niet fijn.
Exact, ik heb ook reeds twee van deze mobo geinstalleerd (met athlon en duron) en heb geen enkel probleem gehad. Heb het zelf gebruikt om te overclocken en alles ging fantastisch.

Zoals gezegd hoefde zelfd Win Me niet opnieuw geinstalleerd te worden. Hij had wel enkele minuten nodig om alle nieuwe setting in orde te brengen, maar achteraf werkte hij dus zonder probleem.

Moraal van het verhaal: "Breng je mobo terug en vraag een nieuwe MSI K7T Pro2."

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 10:26

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Ik zou zeggen kijk naar de review die pasgeleden is geschreven over deze 2 borden

er staat vast wel een link op tweakers.net

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
er zijn veel mensen met problemen met de a7v en geforce (2) / sb live combo waaronder ik.
ik zou voor de abit gaan

Verwijderd

Al gedacht aan je voeding ?
Pagina: 1