Ghost Image nog maar 1Kb :-|

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Op één van mijn workstations staat op de D-partitie een Ghost Image van die machine. Hij was volgens mij ooit rond de 2Gb. Maar ik zie dat er nog maar 1Kb van over is. :? Hoe kan 'ie zomaar verkleint zijn? En nog belangrijker... is het nog te redden? Niet dat ik 'em nu perse nodig heb; maar ik heb toch liever een back-up achter de hand. Heb geen zin om ooit weer alles van voor-of-aan te installeren. :)

Op die D-partitie heb ik in een andere map wel films staan die ik een tijdje geleden geregeld op en af heb gekopieerd en gedelete. Maar daar kan het toch niet van komen. :? Dus... heeft iemand dat ooit wel eens meegemaakt dat zijn/haar Image spontaan verkleinde tot een paar luttele Kb's?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nee heb ik nog nooit meegemaakt, maar denk je zelf dat je van die 1 kb nog 2GB kan maken :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Probeer eens een scandisk te doen ofzo. Misschien een foutje in je FAT-table.

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

open het bestand eens in notepad, wat staat er in?

• Silent Thunder
TormentoR schreef op 17 July 2003 @ 15:19:
open het bestand eens in notepad, wat staat er in?
ïþ sN

Enige wat erin staat. :o

Scandisk helpt ook niks, ik doe nog ff die uitgebreidere schijfcontrole uitvoeren.

Verwijderd

Hmm... als de quick-scan van scandisk niets doet, dan geef ik je weinig kans met een uitgebreide controle. Volgens mij is het fluiten naar je ghost-image.

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

misschien heb je ooit bij het opslaan van een bestandje in het "save as..." dialoog scherm gedubbelklikt op jou image, zodat hij perongelijk overschreven is.

Dit lijkt mij iig niet te repareren :/

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 07:25

TrailBlazer

Karnemelk FTW

BtM909 schreef op 17 juli 2003 @ 15:17:
Nee heb ik nog nooit meegemaakt, maar denk je zelf dat je van die 1 kb nog 2GB kan maken :P
zou wel rete stoere compressie zijn. Is dit soms de beruchte philips ondertussen dode geniale persoon geweest

• Silent Thunder
TormentoR schreef op 17 juli 2003 @ 15:29:
misschien heb je ooit bij het opslaan van een bestandje in het "save as..." dialoog scherm gedubbelklikt op jou image, zodat hij perongelijk overschreven is.

Dit lijkt mij iig niet te repareren :/
Misschien als 'ie in de root van de schijf stond... maar dat Image staat goed geïsoleerd onder twee mappen waar ik nooit kom. Dus hij kan sowieso al niet default in de Ghost Image map staan bij 'Save As'. Het was dat ik op me D:\ opeens zoveel over had aan ruimte, dat ik eens ging speuren... Mja, wel behoorlijk k*t dat 'ie verneukt is.

Kan die schijf erin misschien langzaam aan het afsterven zijn? Kan toch niet zomaar gebeuren. Ik heb in ieder geval verder nog niet echt meer van die grapjes opgemerkt. Maar wie weet wat hij nog meer voor 'n 'hilarische' dingen heeft uitgehaald. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 17-07-2003 15:51 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hoe oud is die schijf dan?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Silent Thunder
Ik heb geen idee. Nog niet zo verschrikkelijk oud.
Om precies te zijn is het een: Western Digital WD200EB-11BHF0, 20GB, 5400 RPM

Verwijderd

1kB? is het geen snelkoppeling naar een ghostfile?

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 19:50:
1kB? is het geen snelkoppeling naar een ghostfile?
Neen, het is duidelijk een Ghost Image; geen snelkoppeling. Nou jah... het was een ghost image. Wat het nu geworden is weet ik niet...
Pagina: 1