LOGD is een browserbased spel wat je met meerdere mensen speelt.
Je bent een persoon wat als doel heeft de draak te verslaan.
In het spel kun je in the forest monsters verslaan om zo aan meer experiencepoints te komen die je nodig hebt om in levels te stijgen. Ook krijg je bij ieder gevecht een hoeveelheid goud zodat je nieuwe uitrusting zoals armor en wapens kan kopen die je nodig hebt om monsters te verslaan.
Hogerop komen doe je door jouw 'master' te verslaan, hiervoor moet je voldoende experiencepoints hebben. Na het verslaan van jouw master ga je een level verder en krijg je weer een nieuwe master.
Dit spel zal bij een aantal mensen wel bekend zijn (ook omdat je de source ervan kunt downloaden zodat het zelf kunt draaien op jouw server). Ik speel dit nu al een paar dagen en ik moet zeggen dat het een leuke vorm van tijdsverdrijf is.
Ik ben eigelijk bij toeval achter dit spel gekomen en aangezien er hier genoeg liefhebbers zijn zou het misschien leuk zijn om er een topic aan te weiden.LoGD version 0.9.5
Hades tells you, "Legend of the Green Dragon is my remake of the classic BBS Door game, Legend of the Red Dragon (aka LoRD) by Seth Able Robinson. "Although serious effort was made to preserve the original feel of the game, numerous departures were taken from the original game to enhance playability, and to adapt it to the web.
Plaatje is clickeble.
Klik hier voor de FAQ