Afzinken dat hele Amerika!

FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
[ Voor 49% gewijzigd door Renegade op 17-07-2003 15:20 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik zie het een beetje als een mug die je neerschiet met een oliefantengeweer.RM-rf schreef op 17 July 2003 @ 15:16:
De powermod ingreep kan ik enigszins wel begrijpen, aangezien dit een overduidelijke troll is dient hij op -1 te staan en daar te blijven, de PM is in dit geval gewoon een methode de reactie vast te zetten op dat niveau.
In dit geval kun je de afspraken die destijds zijn gemaakt voor de LM hanteren. Verlagen met ÊÊn punt is goed maar wil je verder dan moet je dit vragen. Nu was deze reactie duidelijk een -1 waard maar toch was het overkill om zulke tools daarvoor in te zetten.Hooguit is het ontbreken van een duidelijke vastgestelde regel over waar de grens ligt iets wat dit nog een 'discussie-punt' maakt, maar ik ben persoonlijk wel ervoor om dit ook door de PM te laten doen.
[ Voor 14% gewijzigd door bazs2000 op 17-07-2003 15:26 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
1 ding is trouwens stom, ik heb niet naar de tijd van de reaktie gekeken.botoo schreef op 17 July 2003 @ 15:26:
En zo boren we een nieuw PM onderwerp aan
Natuurlijk is het een troll, maar gaan wij nu bepalen dat trollen onmiddellijk, en permanent, naar de -1 verwezen worden?
Imo haal je daarme het moderatie systeem onderuit (ik chargeer nu wel _iets_), de regular user moet immers betrokken blijven bij het modereren?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Een reactie die is ge PM-ed is door de poster NIET meer te wijzigen.
Als een PM genoeg tijd heeft om de betreffende reactie te "verwerken", dan zou ik er niks tegen hebben. Zoals jij al aangeeft is er wel een verschil of de user de reactie naar de -1 helpt of de PM doet dit in ÊÊn keer, maar administratief gezien zit hier geen verschil in. Je kan de reactie ook later op de avond PowerModden als je een of meerdere draadjes onder handen gaat nemen. Bekijk het eens uit oogpunt van de bezoeker: wil jij als bezoeker een dergelijke reactie lezen? Ik niet, dus daarom vind ik het beter dat een pure troll/flame weg gewerkt wordt bij het spotten. Het moet natuurlijk geen sport worden om elke reactie streng door te kijken, maar zelf opletten of het echt meteen nodig is natuurlijk gewenst.botoo schreef op 17 July 2003 @ 15:26:
Natuurlijk is het een troll, maar gaan wij nu bepalen dat trollen onmiddellijk, en permanent, naar de -1 verwezen worden?
[ Voor 7% gewijzigd door Longbeard op 17-07-2003 17:54 ]
Hierbij sluit ik me aan, het maakt de facto geen bal uit of een PM op een rply wordt toegepast na 10 seconden of 2 dagen, het resultaat telt.De modderatie mogelijkheid van T.net is, mijns inziens gecreerd om de leesbaarheid te vergroten. Door de opgezette structuur bepaalt de Tweaker wat voor een beoordeling, een reactie dient te hebben. De Tweaker kan dan door middel van zijn instellingen bepalen wat hij wel of niet wil lezen.
[ Voor 34% gewijzigd door Delerium op 17-07-2003 18:01 ]
Ik vind dat de PM alleen in draden van gisteren moet kijken, zodat het altijd op de achtergrond blijft.polaris schreef op 17 July 2003 @ 18:19:
Al met al vind ik dat de PM zich wat meer op de achtergrond zou moeten houden.
Een time-delay voor PM acties moet je als streven zien, niet als keiharde regel, verschillende situaties vereisen verschillende aanpak.[I] Ik pleit er dan ook sterk voor, om het Powermodden alleen in de sterkste gevallen, zoals Warez, direct te laten plaats vinden. Zoals "verwijderen" uit de draad door een -2 beoordeling.
[II] In * botoo alle andere gevallen dient de beoordeling * botoo initieel te worden overgelaten aan de Tweaker zelf, met hier en daar ondersteuning door de /16 crew.
Aangezien, mijns inziens, de Tweakers over het algemeen genoeg inzicht tonen om de reacties te beoordelen op de juiste waarde.
[III] Wanneer echter het gewenste effect van het moddereten geen * botoo /te weinig uitwerking meer heeft * botoo of wanneer de post te overduidelijk verkeerd gewaardeerd is kan en moet een Powermod ingrijpen plaats vinden.
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq