Hoi ik ben bezig met een animatie voor iemand. Maar nu weet ik best wel hoe ik het 1 en het ander moet animeren. Aleen 1 van de simpelste dingen weet ik nog niet, hoe laat ik bijv: vanaf frame 1 tot frame 100 een box zien.. en van frame 100 tot 200 is ie weg (ontzichtbaar) en vanaf frame 200 is ie er weer?
Verwijderd
Properties van het object/visibility aanpassen, of met een materiaal met een opacity. (Zijn vast meer mogelijkheden
hmm had ik ookal aan gedacht.. maar vind dat een beetje slordige manier om het zo te zeggen. maar ok.. doe dat wel
Scale op 0 is de beste oplossing, omdat je bij opacity op 0 zetten nog altijd de hooglichten ziet en shadow maps er nog steeds niet doorheen gaan.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Wat ik wel eens doe is gewoon op het laatste frame waarop het object zichtbaar moet zijn een key maken met de positie. Op het eerste frame dat het object onzichtbaar moet zijn maak je weer een key waarbij de positie ergens ver buiten beeld is.
Maar de andere opties die hier gegeven zijn zullen ook vast en zeker goed werken (behalve opacity
)
Maar de andere opties die hier gegeven zijn zullen ook vast en zeker goed werken (behalve opacity
Pagina: 1