Toon posts:

Is het al iemand gelukt Xbox Dashboard (menu) aan te passen?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu mogelijk om met een programma het xbox dashboard menu aan te passen, zoals een link naar de mediaplayer er in te zetten of emulators etc. vervanger voor EVOX/MXM/AVAL dus..

Alleen wat ik ook probeer, het lukt mij maar niet!

Is het je wel gelukt, zou je mij dan kunnen "helpen" ?

oh ja je hebt natuurlijk wel modchip nodig, maar ik vind dit niet echt illegaal ogend topic..

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Dit is volgendsmij een grijze zone, en dat hebben wel alsnog liever niet op got (dacht ik)

This space is occupied

Verwijderd

Topicstarter
hmmz... wel heel lichtgrijs dan.... vind ik....

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Wat je meestal doet is een heel nieuw dashboard erop zetten (EvoX ofzo), via dit nieuwe dashboard kun je altijd nog naar de originele dashboard. Zo'n dashboard kun je helemaal naar gelieven instellen (ook skins enzo).

anyway ga lekker naar http://www.xbox-scene.com/ en ga op onderzoek :)

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Digital-DNA schreef op 17 July 2003 @ 14:25:
Wat je meestal doet is een heel nieuw dashboard erop zetten (EvoX ofzo), via dit nieuwe dashboard kun je altijd nog naar de originele dashboard. Zo'n dashboard kun je helemaal naar gelieven instellen (ook skins enzo).

anyway ga lekker naar http://www.xbox-scene.com/ en ga op onderzoek :)
:O lezen is ook een vak Digital-DNA....

bij de weg, waar denk je dat ik het vandaan heb dat je het menu nu kan aanpassen.....
Winxip, Winxap heb ik geprobeerd zonder result...

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 14:10:
Het is nu mogelijk om met een programma het xbox dashboard menu aan te passen, zoals een link naar de mediaplayer er in te zetten of emulators etc. vervanger voor EVOX/MXM/AVAL dus..

Alleen wat ik ook probeer, het lukt mij maar niet!

Is het je wel gelukt, zou je mij dan kunnen "helpen" ?

oh ja je hebt natuurlijk wel modchip nodig, maar ik vind dit niet echt illegaal ogend topic..
Het is mij al wel gelukt om mijn MS dash aan te passen, erg kewl alleen jammer dat er geen ftp server inzit. Precies volgens de tutorials op www.xbox-scene.com. In het forum daar, onder het subforum development, vind je allerlei tuts/uitleg e.d. over hoe je dit moet doen. Op GoT zijn dit soort dingen erg grijs en liever niet gewenst, maar stel deze vraag gerust op dat forum daar zijn veel meer mensen die er wat vanaf weten. succes!

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Topicstarter
Huntor schreef op 17 July 2003 @ 17:32:
[...]

Het is mij al wel gelukt om mijn MS dash aan te passen, erg kewl alleen jammer dat er geen ftp server inzit. Precies volgens de tutorials op www.xbox-scene.com. In het forum daar, onder het subforum development, vind je allerlei tuts/uitleg e.d. over hoe je dit moet doen. Op GoT zijn dit soort dingen erg grijs en liever niet gewenst, maar stel deze vraag gerust op dat forum daar zijn veel meer mensen die er wat vanaf weten. succes!
Ah.. dus het is jouw wel gelukt..

dan doe ik zeker wel iets verkeerd :(

ik heb je even toegevoegd voor icq kunnen we daar ff verder proaten..
Pagina: 1