"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Op dit moment heb ik namelijk een laptop op mijn tv staan. Via een netwerkkabel is die geconnect naar de pc (kan ook draadloos) en vandaar speel ik mijn filmpies en mp3s.
Je zou ook zo'n Kiss DVD speler kunnen kopen
Verwijderd
Verwijderd
De Resolutie van een tv is toch veel lager dan 800 by 600Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 15:26:
de kwaliteit is goed alleen de resolutie is maar 800 by 600.
Verwijderd
Dus dat verhaal klopt niet helemaal van meneer pjr.
Het is wel zo dat je verlies in de sherpte heb doordat de tv-out chip op je video kaart het beeld moet resizen.
Je kan het beste een mpg kaart aanschaffen, of een andere kaart waar een mpg chip in zit.
Ik zou ook eeen lange S-video kabel aanschaffen, die verzenddoosje hebben elktijd meer verlies.
Verwijderd
Alleen geluid is slechts stereo.
Verwijderd
Zelf zou ik voor een S-video kabel kiezen omdat die net mooire beeld heeft en goedkoper is.
Maar je kan natuurlijk ook zend kassie aanschaffen kwaliteit is dus ietsje minder en het kost ook meer geld.
Wat is trouwens de afstand die je moet overbruggen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 09:00 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 14:55 ]
Ik heb overigens scart (is dat duur, lange scart??) . Is dat een mogelijkheid of is "tv-out naar composite (ongeveer 12 meter) naar scart" net zo goed? Keep me posted please!
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 18-07-2003 14:31 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
s-video = 2x coax met mini-Din stekker
RGB = 3x coax met Scart, Tulp of BNC stekkers
Antennekabel = coax met antenne of F-bus stekker
Audiokabel = coax met Tulp, Jack of Scart stekker

Kortom, een signaal zegt niks over de kabel.
coax is de afkorting voor coaxiaal (een kabel met afschermende buitenmantel).

In Scart zit Composiet, S-video en RGB signalen - dus genoeg keuze...
De videokaart uit je signature heeft Composiet en S-video output, dus dat beperkt je mogelijkheden tot die 2.
Snel lezen, want daar staan 90% van je vragen: De grote tv-out FAQ net als de handleidingen van je videokaart en TV.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 14:54 ]
Maarre, kabel van 12 meter dus?
[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 21-07-2003 09:59 ]