Gezocht, Koolance Clips

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:13

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Topicstarter
Ik ben op zoek naar De clips van koolance. Nu kan ik die wel bestellen vanuit amerika. Maar daar heb ik geen zin in. Je betaalt je scheel en bezorgkosten. Nu mag het ook een soort gelijke clip zijn.

Omdat ik nogal vaak aan het kloten ben in me kast. Kwam ik bij de 1e x verbouwen er8ter, dat de clips van koolance niet herbruikbaar zijn. Dus ik naar de gamma en van die slangenclips halen met z'n schroefje erin. Maar deze zijn te breed en dus is er kans op lekkage omdat het niet goed afklemt. (is me nu ondertussen tevaak gebeurt)

Dus ik zoek smalle clips die makkelijk passsen op 10mm slangen van koolance (buitendiameter) Ik heb de pricewatch al doorgespit en ook de search gebruik van GoT.(1 topic gevonden over dit probleem, niet dat ik er veel aan had.)

Welk?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:48

Shunt

Boe

ga naar de lokale aquarium boer
en je je kan zo van die dingen halen :S
of ga naar een doe het zelf zaak en daar hebben ze er nog veel meer :S

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Slangen klemmen hebt je toch in verschillende maten ?? zoek ergens kleinere klemmetjes of gebruik tie-wraps. (met tie-wraps wel opletten dat het niet lekt dus strak aantrekken.)

[ Voor 7% gewijzigd door Tjaps op 17-07-2003 13:28 ]

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:13

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Topicstarter
jah tie-wraps dat ik daar niet eerder aan ged8 heb :D

Echt alle klemmetje die ik ben tegen gekomen zijn allemaal te breed. tie-wraps niet :D

TNX, echt stom dat ik daar niet eerder aan ged8 heb

Welk?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Mooi, ook opgelost dus. Voortaan ff wat meer breinstormen XoraX ;) dan kan je er zelf uitkomen. Ohja, hippe taal wordt hier niet echt gewaardeerd, dus voor de leesbaarheid, kan je voortaan ipv ged8 en er8chter gewoon gedacht en erachter tikken? :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.