4x vastloper daarna normaal werk

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik moet voor een klant een pc repareren. Als hij met de computer gaat werken dan loop die aan het begin een paar keer vast. Het os is win98. De vastloper is dat de pc nergens meer op reageert, maar de muis doet het nog wel gewoon, maar ik kan niet met de muis klikken. Dit doet de pc op willekeurig momenten. Meestal een stuk of 4 keer achter elkaar. En daarna kan je de rest van de avond doorwerken. Maar de volgende keer doet ie het weer. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt
Ik snap alleen niet waarom momania net mijn vorige topic sloot
Zie vorige topic, van dingen die ik al geprobeerd heb

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 14:14
In het vorige topic stond letterlijk "uitleg volgt" dus dat is eventjes wachten ofniet?

Burp

• Mister I
  • Niet online
da-dude schreef op 17 juli 2003 @ 13:24:
In het vorige topic stond letterlijk "uitleg volgt" dus dat is eventjes wachten ofniet?
Ja, dat snap ik, maar waarom gooit ie hem dicht

Verwijderd

is het een p3 450MHz?? bij de eerste reeks daarvan zijn er problemen mee.
Er zit een fout in die processor. Mn vader had er ook zo eentje. eerst 3 vastlopers, en vervolgend gewoon kunnen werken. Hij bleef dus ook maar de hele dag aanstaan.
Als dat zo is , dan is er geen oplossing dan een andere processor (mobo / geheugen....)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 15:17

TwoR

Gekleurde stippen

Mister I schreef op 17 July 2003 @ 13:25:
[...]
Ja, dat snap ik, maar waarom gooit ie hem dicht
Waarom die dicht zat zal die zometeen wel uitleggen als die dat zegt dus rustig wachten en dan kan je het zo zien.

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 13:27:
is het een p3 450MHz?? bij de eerste reeks daarvan zijn er problemen mee.
Er zit een fout in die processor. Mn vader had er ook zo eentje. eerst 3 vastlopers, en vervolgend gewoon kunnen werken. Hij bleef dus ook maar de hele dag aanstaan.
Als dat zo is , dan is er geen oplossing dan een andere processor (mobo / geheugen....)
nee is athlon xp 2000+

Verwijderd

ok,
Het kan ook het geheugen zijn. Zitten er meerdere dimms in?
Zo ja, stop ze er eens om de beurt in en kijk wat er gebeurd.
Het kan zijn dat er ergens in de module een fout zit. En dat hij tijdens het opstarten daar iets wil neerzetten, maar dat dat na een aantal keer proberen ergens anders neerzet.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 13:31 ]

Verwijderd

Mister I wacht nu maar op de mod, want deze gaat ook zeker weten op slot :o (Dat rijmt)

• Mister I
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 13:30:
Mister I wacht nu maar op de mod, want deze gaat ook zeker weten op slot :o (Dat rijmt)
ok
Sorry voor mijn ongeduld

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.