Internetten met GPRS bundel (zonder Live!)

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik sta op het punt een zakelijk abo te nemen bij Vodafone i.c.m. Nokia 3650 en dan met GPRS abotje erbij van €7,50 p/maand erbij zodat ik kan GPRSen voor €2,50p/MB Alleen ben ik na veel vuldig mailen met Vodafone er nog niet echt achter gekomen of ik nou wel gewoon internetten op mijn mobiel met dat GPRS abotje?

Ze zeiden namelijk dat Live! abo iets anders was dan dat GPRS abotje. Nu zal ik die Live! site's niet echt missen want ik kan ook gewoon alles op non-speciale-live! site bekijken en die zijn vaak nog uitgebrijder ook (correct me if I'm wrong). Maar kan ik nu zonder zo'n speciale Live! wel foto's versturen en MMSen?

Ik kom er gewoon echt niet uit :/

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 09:27
Master Tweaker schreef op 17 July 2003 @ 13:21:
[...] Nu zal ik die Live! site's niet echt missen want ik kan ook gewoon alles op non-speciale-live! site bekijken en die zijn vaak nog uitgebrijder ook (correct me if I'm wrong). [...]
ok, het is 'uitgebreider' :P ;)

Verwijderd

Gebruikmaken van GPRS kan bij vodafone zowel via Live! als via WirelessWeb. Live! mag officieel alleen afgesloten worden bij het gebruik van een live! toestel, maar let op, want sommige business points weten dat niet :X

Foto's versturen = MMS, maar ik weet niet zeker of dat met wirelessweb wel kan. Met Live! moet dat kunnen, ook zonder Live! compatible toestel.

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 20:46:
Gebruikmaken van GPRS kan bij vodafone zowel via Live! als via WirelessWeb. Live! mag officieel alleen afgesloten worden bij het gebruik van een live! toestel, maar let op, want sommige business points weten dat niet :X

Foto's versturen = MMS, maar ik weet niet zeker of dat met wirelessweb wel kan. Met Live! moet dat kunnen, ook zonder Live! compatible toestel.
Ik heb net een Nokia 3650 gekocht i.c.m een In-Business abo + Live! vooraad :P . Eigenlijk mogen ze alleen een Live! bundel bij een belbundel >:)