Toon posts:

Personen knippen uit beeld :)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met welk programma zou je personen uit een scène kunnen knippen en dat je op die manier dus dezelfde persoon twee of meer keer in beeld kan krijgen? Is hier een goed programma voor, voor op de Pc dat eventueel te downloaden is :?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Photoshop of Paintschop PRO.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 09:58

TwoR

Gekleurde stippen

Met photoshop kan je wel mensen uit een plaatje knippen maar dit lijkt me een zoek vraag wat heb je zelf al gezocht en geprobeerd ?

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 13:32
Dat kan je niet, om dat effect te krijgen moet je meerdere opnames maken met steeds die persoon op een andere positie en die beelden dan over elkaar heel leggen.
Correct me if i'm wrong :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mad_Demon op 17-07-2003 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok goed maar hoe kan je dan weer die beelden over elkaar heen leggen?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:13

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Adobe After Effects

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 13:21:
Ja ok goed maar hoe kan je dan weer die beelden over elkaar heen leggen?
Komop, van een beetje zoeken is nog nooit iemand dood gegaan hoor.
Zoeken op Google naar "Photoshop tutorials"

Misschien is het handig om in het vervolg wat eerder iets op te zoeken dan dat je een vraag stelt op het forum. Nu is het niet erg dat je een topic opent, wel dat je niet eens moeite hebt gedaan om er zelf achter te komen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-07 15:01

HellFish

Hang The DJ

Ik denk dat hij het over films heeft en niet over een foto.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Voor film zou je denk ik, wanneer je erg goed bent, adobe premiere pakken... Maar daarvoor is denk ik erg, erg veel geduld nodig...

blog
sow
eee

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:31
En veel, heel veel geheugen. Je moet daarvoor echt een professioneel video editing pakket voor hebben.

let the past be the past.

Verwijderd

Adobe after effects of Adobe premiere

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

geheugen valt mee, ik probeerde op dit systeem (p433 MHz, 192 meg Ram, 10gig HD) iets dergelijks met een stuk of 500 BMP's, en dat trok hij goed. Renderen hierop lukte overigens niet, aangezien ik allemaal key frames miste in mijn divx, tis wel te doen, maar duurt erg lang, en ik denk dat er een makkelijkere manier voor moet zijn.

blog
sow
eee

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Doe eens zoeken op videobewerkings programma :) En als je dan je een béétje verdiept in de mogelijkheden van die programma's op de desbetreffende producenten site's weet je wel wat je nodig hebt. Persoonlijk vind ik jouw vraag namelijk iets te snel en makkelijk gesteld; je geeft helemaal niet aan waar je al naar gezocht hebt of wat volgens jouw misschien wel opties zijn qua programma o.i.d.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.